Gå til innhold
Arkivverket

[#74422] Berthe Engebretsdtr. f. 4/11-1874 - Anders Andersen f. 4/7-1871


Gjest Johnny Berntsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johnny Berntsen

Kan noen hjelpe meg med å finne ut når og hvor dette paret giftet seg? Jeg vet at Berthe Engebretsdtr. er født i Fåvang i Ringebu og at Anders Andersen er født i Norderhov i Buskerud. De fikk 4/10-1902 sønnen Alfred født i Nordre Land (Oppland)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny Berntsen

Takk for nyttig opplysning. Men jeg har fortsatt ikke funnet ut hvor de giftet seg. Jeg har imidlertid funnet flere av barna, Emil f.8/10 1904 i Norderhov (Bu), Borghild Mathilde f.11/7 1906 i Norderhov (Bu), Gudrun Elise f.1/7 1910 i Modum (Bu), Olaf f.17/10 1912 i Eidsberg (Østfold), Arne Johannes f.24/7 1914 i Eidsberg og Johan f. 11/5 1916 i Eidsberg. Ved dåpen til Johan står det at foreldrene ble viet i 1897 men ikke hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Fra denne kilden påstås det at de giftet seg 31-7-1897 i Oslo. Jeg har vært gjennom kib for Oslo, men finner dem ikke (med forbehold). Før pekeren over Anders Andersen så kommer det frem mer info.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.