Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Hanne Ludvigsen

[#74429] Hva døde Hanna av? Døde 6 sep 1874 i Torp Sverige

Recommended Posts

Gjest Hanne Ludvigsen

Födelsedatum: 1874-06-01 Kön: K Förnamn: Hanna Adress: Åntorp Faderns titel: Egaren Faderns förnamn: Andreas Henrik Faderns efternamn: Petersson Moderns förnamn: Anna Stina Moderns efternamn: OlsdotterDödsdatum: 1874-09-06 Kön: K Förnamn: Hanna Adress: Åntorp Dödsålder: 3 mån 5 dgr Anhörig 1: Far: Andreas PeterssonI Dalsland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lene Hagen

Hei Hanne. Jeg var så sikker på at du søkte info fra Torp i Bohuslän og glemte vel dermed å lese alt i innlegget ditt med en gang. Begynnte å stusse da jeg ikke fant det. Det er vel det at jeg er vant til at du har en del slekt i Bohus län.Når jeg så fikk lest det igjen, så jeg jo at det var Torp i Älvsborg dette dreier seg om, og da gikk det hele mye bedre.Hanna dør den 6/9 og gravlegges den 13/9. Dødsårsaken er halsfeber. Forøvrig flere som døde av det samme i en periode der.Hilsen Anne Lene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

Var de andre døde å¨Åntorp også? Har du navna på de? Å tusen takk for hjelpen =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lene Hagen

Nei ingen fler dør på Ånstad.Familien er slik:Anders Henrik Pettersson 21/4-23 Torphustru Anna Stina Olofsdotter 5/5-35 RyrBarna: Märta Lisa 31/7-62Ada 29/1-65Max Edvin 12/3-68Johan Albin 5/3-71Hanna 1/6-74 - 6/9-74Anders Peter 9/5-76Hele familien flytter til Norge 11/11-81, det står desverre ikke noe om hvor i Norge, hverken i husforhør eller flyttelister.Kanskje du finner noen av dem i 1900 tellingen ?Hilsen Anne Lene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lene Hagen

Uff jeg mente jo Åntorp da. De bodde der til de flyttet, barna er født der.Anne Lene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

Det er det vet du :)Takk begge to

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

Men de fikk en ny Hans 1909. Innlegg 12.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

I innleg 12 er Hans Martinius. På foreldrene står tror jeg det står at far er fra Tjørn og på dåp/hjemmedåp er jeg også usikker. Noen som kan hjelpe. Mvh Hanne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.