Gå til innhold
Arkivverket

[#74429] Hva døde Hanna av? Døde 6 sep 1874 i Torp Sverige


Gjest Hanne Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Ludvigsen

Födelsedatum: 1874-06-01 Kön: K Förnamn: Hanna Adress: Åntorp Faderns titel: Egaren Faderns förnamn: Andreas Henrik Faderns efternamn: Petersson Moderns förnamn: Anna Stina Moderns efternamn: OlsdotterDödsdatum: 1874-09-06 Kön: K Förnamn: Hanna Adress: Åntorp Dödsålder: 3 mån 5 dgr Anhörig 1: Far: Andreas PeterssonI Dalsland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Hanne. Jeg var så sikker på at du søkte info fra Torp i Bohuslän og glemte vel dermed å lese alt i innlegget ditt med en gang. Begynnte å stusse da jeg ikke fant det. Det er vel det at jeg er vant til at du har en del slekt i Bohus län.Når jeg så fikk lest det igjen, så jeg jo at det var Torp i Älvsborg dette dreier seg om, og da gikk det hele mye bedre.Hanna dør den 6/9 og gravlegges den 13/9. Dødsårsaken er halsfeber. Forøvrig flere som døde av det samme i en periode der.Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Nei ingen fler dør på Ånstad.Familien er slik:Anders Henrik Pettersson 21/4-23 Torphustru Anna Stina Olofsdotter 5/5-35 RyrBarna: Märta Lisa 31/7-62Ada 29/1-65Max Edvin 12/3-68Johan Albin 5/3-71Hanna 1/6-74 - 6/9-74Anders Peter 9/5-76Hele familien flytter til Norge 11/11-81, det står desverre ikke noe om hvor i Norge, hverken i husforhør eller flyttelister.Kanskje du finner noen av dem i 1900 tellingen ?Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

I innleg 12 er Hans Martinius. På foreldrene står tror jeg det står at far er fra Tjørn og på dåp/hjemmedåp er jeg også usikker. Noen som kan hjelpe. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.