Gå til innhold
Arkivverket

[#74440] Gudrun Aletta Jetmundsdatter Birkeland, Masfjorden gift med Johannes Pedersen


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Jeg har ikke klart å finne de Manger. Gudrun var født 24.1.1908; Johannes sansynligvis i 190 6. Er der noen som vet noe mer om dem. De skal h fått 2 barn.Jeg takker for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

I Masfjordboki Band I på garden Birkeland bruk nr 1, finner jeg Gudrun Aletta f: 24/1-1908 gm Johannes Pedersen Toska i Manger, bor der, 2 barn. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk! Gudrun Aletta har jeg, men det er giftermålet med Johannes Pedersen og deres barn jeg leter etter. Men også hans foreldre.Mvh. Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Hei, Hvis du leter etter Gudrun Alette Strandborg, så finner du henne og mannen Johannes. Foreldrene til Johannes er Peder Karlsen Toska f:28/9-1881 D: 21/10-1881 og Josefine Magnesdatter Skjellanger F. 10/3-1879 D: 11/4-1879 De er gift 5/11-1906. Hans foreldre: Karl Mikkelsen Toska(Strandborg) 1850 og Mette Paulsdatter 1850. Hennes foreldre: Magne Johannessen Skjellanger 1848 og Guri Olsdatter 1848. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk for det! Men iflg. opplysningene jeg har fått munlig så skulle Johannes Pedersen være sønn av Peder Monsen. Men da er altså det feil!Mvh. Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Du må jo selv kontrollere disse opplysningene,og se om de stemmer, dette har jeg bare funnet ved et kjapt oppslag i Kb for Manger. Jeg ser at der er en Torbjørn Paul Strandborg 1940 som bor i Morvik i Åsane-Bergen, det kan jo være en sønn av Gudrun, du kan jo ta kontakt med han. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.