Gå til innhold
Arkivverket

[#74445] Lars Larsen Kvamme, Hjelmeland, Rogaland


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Lurar på om det er nokon som kan finna dåpsdatoen til Lars Larsen?Han vert konfirmert her, nr.11 på høgre side til venstre: LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Konfirmasjonsdato 28. oktober 1810: Om aldersangivelsen ved konfirmasjonen stemmer (jeg leser alderen som 17 3/4 år), så skulle han være født relativt tidlig på året i 1793.Men jeg finner ingen kirkebøker for Hjelmeland som dekker dette året :-(Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk!! Og jo det finnes krk.bok, men eg finn ikkje Lars: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_id=1599>http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_id=1599Må berre leggja til at eg fann endå eit tema om Lars (eg trudde det var og leita etter det, men fann det ikkje før etter eg hadde laga eit nytt, beklagar!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Jeg har tydeligvis ikke sett så godt etter mht kirkebøkene for Hjelmeland, skjønner jeg :-((Men hva med han her, nr. 4 på høyre side: LenkeHan heter Lars Larsen og er født i mars 1793 - riktignok med gårdsnavn Brevig ist.f. Qvamme, men likevel...Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk! Ja, slett ikkje umogeleg :-)) Kanskje det er nokon som veit noko meir?Venleg helsing Mariann. PS:hugsar eg såg den Lars som stod rett før, har nok hoppa bukk rett over den som du fann :-/Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har bygdebøker for Hjelmeland, om det står noko om Lars, om det kan vera han som vart f. på Bre(i)vig 1793?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.