Gå til innhold
Arkivverket

[#74467] Fredrikke Indvorden.


Gjest Kjell Sigfred Reiten
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Sigfred Reiten

Jeg er ute etter dødsdatoen for Fredikke Olsdatter Indvorden. Jeg mener også at hun kalte seg Oline Fredrikke. Hun var fra Flatanger, og ble gift med med Johan Olsen Moe på Edøya, som døde i 1919. Senere ble hun gift med ungdomskjæresten sin, som het Johan Aakervik. Kan noen hjelpe meg?Med hilsen, Kjell Sigfred Reiten, Meierisvingen 2, 1383 Asker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Sigfred Reiten

Hei Randi, og takk fo svaret. Det var fint, men det var dødsdatoen jeg var ute etter. Jeg kommer her med noen flere opplysninger, som kan fortelle litt mer om Oline Fredrikke. Etter at mannen hennes, Johan døde i 1919, dro hun tilbake til Flatanger. Hun ble senere gift med ungdomskjæresten sin, som var far til Mette. Mette var et barn utenfor ekteskap, som hun fikk med han før hun ble gift med Johan. For flere som kan hjelpe meg, skal jeg få opplyse at Edøy er en av mange øyer i øykommunen Smøla på Nordmøre, og at Flatanger er en kommune i Nord-Trøndelag. Hilsen Kjell Sigfred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv og Jan O. Davidsen

Kirkebøkene i Flatanger synes å være noe ufullstendige, og de er også noe vanskelig å lese dødsfallene. Du heter Reiten, og det eneste jeg kan finne som kan ha noe interesse for deg er dødsfallet til Jonettea Sivertsdatter Gladsø Reiten, gift med Jacob Reiten. Død 24. 10. 1910 på side 182. Forsøker med en lenke men vet ikke om det lykkes: Lenke Jan O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.