Gå til innhold
Arkivverket

[#74487] Ikke-eksisterende sider fra Moss Byfogd


Gjest Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Marius Hellerud

Hei!Lenken til Dødsfallsregisterprotokoll 1 og 2 for Moss Byfogd har ikke virket siden den dukket opp i systemet, og dette ser ikke ut til å gå over av seg selv heller. Feilmeldingen er at siden(e) ikke eksisterer.Vennlig hilsen fra Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei MariusJeg har nå prøvd lenkene til begge protokollene her på jobb og alt ser ut til å fungere som det skal. Kan det være noe med maskinen din?Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei!Mette: Tja, hvem vet? Her hos meg virker det nå fortsatt ikke. Men alle andre protokoller virker glimrende, så det er jo litt rart det også? Tror jeg. Men med dataproblemer vet man aldri :-)Michael: Det er registrene jeg ikke får frem. Selve dødsfallsprotokollene kommer opp som de skal her hos meg også, både via dine lenker og når jeg trykker på lenkene i oversikten.Vi får tro dette løser seg 'i marsjen' etter hvert.God jul!Vennlig hilsen fra Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei igjen MariusJeg sjekka visst også bare lenkene til dødsfallsprotokollene og ikke registerne. Ser nå hva du mener og skal undersøke saken i morgen, eventuelt videreformidle feilen til systemkyndige folk.Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Flott!Problemet gjelder også dødsfallsregisterprotokoll 1, 2 og 3 for Fredrikstad. (Mens selve dødsfallsprotokollene også her kommer opp uten problemer).Hilsen fra Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Dødsfallsregisterprotokollene for Fredrikstad og Moss er organisert alfabetisk, og ikke på årstall (eventuelt alfabetisk innenfor årstall). Protokollene var derfor indeksert uten årstall, og det var programvaren tydeligvis ikke begeistret for.Vi har nå indeksert på nytt ved å sette årstallet for hver side lik intervallet som protokollen dekker. Vi tror det vil fungere bra. På nett oppdateres dette som vanlig i løpet av førstkommende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg ser nå at det fremdeles ikke fungerer. Men det fungerer på en intern webside hos oss, så foreløpig våger jeg å tro at det er kopieringa til webserveren som ikke har gått som normalt nå i julehelga. Jeg registrerer at det har vært noe nedetid og behov for vedlikehold, jf. Lenke, og jeg ser ikke bort fra at dette har kansellert den sedvanlige oppdateringa i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.