Gå til innhold
Arkivverket

[#74508] God Jul! Om det blir et Godt Nytt År er mye opp til oss.


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg vil gjerne takke de som gjennom året har hjulpet meg med de spørsmål jeg har hatt her på forumet. Dere er en utrolig hjelpsom og flott gjeng!Jeg vil også takke Digitalarkivet og Arkiverket for et fantastisk produkt. I går var jeg på SAH med en hjemmebakt ostekake som takk, og jeg skulle gjerne gitt DA det samme :-) (hvis de hadde vært på Hamar)Neste år håper jeg blir like interessant. Debattene er lærerike og noen ganger med en temperatur jeg personlig liker.Jeg arbeider med et nytt konsept. Etter noen år i 'bransjen' har jeg sett noen mangler, og de skal jeg forsøke å gjøre noe med. Derfor vil jeg i løpet av neste år presentere og tilby et en ny ressurs som vil gjøre tilbudet enda bedre og større enn i dag for dere.Men før det; Kos dere i julen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Hagen

Følger opp med takk til alle de over nevnte :) Og en stor takk til deg Lars Ove for det arbeidet du gjør:) God Jul til alle flinke folk her inne :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg takker jeg også til dem som har vært til hjelp for meg her inne. Du og Kari og noen flere er flinke til å legge ut kilder. Skulle ønske jeg hadde hatt datakunnskaper og fotokunnskaper til å kunne gjøre det samme, men da måtte jeg også ha bodd nærmere arkivene. Så stor takk til dere fra meg også, og jeg kommer til å få bruk for det når jeg begynner forskning i Hallingdal og Lofoten igjen, og det blir vel også utlagt mer for Trøndelag og Helgeland. God jul og godt nyttår til alle dere som leser dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

La meg rette opp noe viktig:Jeg og Kari har den egenskapen at vi stikker oss litt frem her på forumet, men det er nok andre som gjør noe enda mer viktig, og det er de som nesten anonymt gir materialet til DA. De fortjener en mye større takk enn det jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.