Gå til innhold
Arkivverket

[#74529] Tydehjelp


Gjest Torodd Kinn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Konfirmert jente nr. 667 Christine Ingebretsdr har attest på fødsel i Kristiania:LenkeKonfirmasjonen er i Nannestad i 1838.Klarer nokon å lese heile teksten om attesten?Eg er interessert i om det står namnet på ein prest, slik at det eventuelt kunne vere mogleg å finne ut kor i Kristiania Christine var døypt; eg har leitt mykje, men forgjeves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heisom du vil se på samme nr og sted i Klokkerboken er den litt lettere å lese. Lenkeder står dt at Anne Amundsdtr er f 31 oktober 1823 på Espestad, far Amund AmundsenSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei.Her er en med riktig navn som er døpt 15 juni 1823, nr 38.Kildeinformasjon: Oslo fylke, Akershus slottsmenighet i Garnisonsmenigheten, Ministerialbok nr. 4 (1820-1828), Fødte og døpte 1823, side 94-95. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7388&idx_id=7388&uid=ny&idx_side=-50>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Ikkje godt å seie, Kirsti!Eg har sett denne dåpen, og det at datoen 15. juni 1823 går igjen (vel å merke for fødsel éin stad og dåp ein annan stad), tyder på at det er rett dåp, den du viser til.Ved vigsla er faren kalla Ingebricht Hansen [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=529&idx_id=529&uid=ny&idx_side=-178>Lenke (nr. 18)Ved dåpen i 1823 står det Svendsen.Så er det det at det var ein Ingebret Hansen som gifta seg med ei Karen Olsdtr i Garnisonsmenigheit nettopp i 1823:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Når eg googlar, finn eg ei side som seier at det var ein garnisonsprest på Akershus i 1838 som heitte Hald. Det tyder sterkt på at den Kristine eg er ute etter, var døypt i garnisonsmenigheita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Dette var ikke lett å finne ut av Torodd.Jeg har prøvd å se litt på Karen Tostensdatter for å se hvor hun havnet, men har ikke funnet henne etter Christines dåp.Her er dåpen.[url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=DP03011820gar&gardpostnr=631&personpostnr=4923&merk=4923#ovre>Lenke.Dersom de ble dømt for blodskam, fikk de vel straff begge to og Christine vokste opp hos andre.I 1811 er Karen gift med Svend Taraldsen, som er Ingebrigts far.Lenke.I 1810 ser det ut som hun er gift med Ole Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Nei, dette var innvikla.Eg er tilbøyeleg til å tru at 'mi' Kristine er dotter av det stakkars paret som gjorde seg skuldige i 'blodskam'; det er meir som tyder på det, enn det som taler imot.(Kristine er ikkje mi formoder, men eg har verre ting enn stemor-steson-forhold i mitt eige galleri ...)Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.