Gå til innhold
Arkivverket

[#74575] Bygdebok for Luster, Fortun sokn, litteraturreferanse.


Gjest Finn Oldervik
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

Frå biblioteket i Luster har eg fått tilsend kopiar frå bygdeboka for to gardar i Fortun, Furåsen og Eide. Bibliotekaren har gløymd å leggja ved litteraturtilviving, så då lurar eg på om nokon kan hjelpa meg med dette i desse førjulstider. Eg går ut frå at forfattaren er Lars E. Øyane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Sjansen for at det er Lars E Øyane er vel stor, men det kan også vera Jon Laberg. Øyane sine bøker kom på 80-talet, medan Laberg er attende til 20-talet. Bergen off bibliotek har laga gardsregister for Hordaland og Sogn og Fjordane. Sjå her: LenkeDet luraste var vel å kontakte biblioteket og spørje?Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Takk for svaret til Marianne.Sidan det er eit kort samandrag på engelsk etter kvar gard, så reknar eg med at det er Øyane som er forfattaren.Ja, eg skal prøva å kontakta biblioteket, men er litt nervøs for at dei har stengt dørene før jul. Sidan eg treng referansen før jul prøver eg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Heldigvis var biblioteket opent likevel, så då treng eg ikkje å bry andre med dette meir. Referansen var; 'Øyane, Lars E. 1984. Gards- og ættesoge for Luster kommune : band 1 - Fortun sokn. Gaupne, Luster kommune, Kulturetaten'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvin Andreassen

Marianne 2) Du sier at Lars Øyane sine bøker kom på 80-tallet. De begynte å komme da, og nye bøker kommer fortsatt da verket ennå ikke er avsluttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Me har vel rett begge to? Band I, Fortun sokn kom vel ut i 1984. Veit dette er eit stort og langvarig prosjekt.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.