Gå til innhold
Arkivverket

[#74576] God jul og godt nytt år til alle, både brukere og ansatte i DA


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hilde Rossing

Koselig julefeiring ønskes dere alle fra meg, samt gode 2010-dager!Takker også for god hjelp og meningsfylt samarbeid i 2009!Juleklem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei, noen slektsmysterier er løst i året som snart er over - andre gjenstår og flere dukker sikkert opp (er vel det vi kaller 'utfordringer'...), men vi har mange gode venner her som hjelper til, ikke minst deg, Berit, og jeg slutter meg helhjertet til jule- og nyttårsønskene!!Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Ja! Takk for alt samarbeid. Jeg henger meg på disse utmerkede kvinnenes ønske om en GOD JUL og kaster fram denne julenøtta, der våre digitale kilder neppe er til stor hjelp:HVOR GAMMEL VAR ADAM DA HAN BLE SKAPT?IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrin Jegersberg

Jeg henger meg på og ønsker alle en riktig God Jul og Et Godt Nytt År.PS. til nr. 4, jeg vet ikke svaret.Med disse ord vil jeg også sende en stor takk til Digitalarkivet og alle frivillige som gjør en formidabel innsats.Legger ved en liten animert julehilsen. Husk lyd. http://jegersberg.com/merryxmas.htmlMvh. Cathrin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

EN FREDELIG JUL OG ET GODT NYTT ÅR ØNSKES DERE ALLE PÅ DA Takker samtidig for all hjelp her på forumet, dere er utrolig hjelpsomme og flinke. Mvh. Karin Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Fra fjord og fjære, fra fjell og dal, fra sør til nord ønskes det god jul og takk for det gamle. Hilsenen går til debattanter og hjelpere på dette forum og de andre DA-fora og spesielt til dere i DA som holder tjenesten i gang. DA er et 'must' hver dag.Vennlig hilsen Åse Kvitle Kristiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Toft Eddie

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år. Takk for all hjelp jeg har fått i løpet av året.Mvh Anne-Lise Toft Eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Lauvås

Ei rektig god jul og et godt nytt år ønskes fra meg til dere alle. Takker samtidig for hjelpen som jeg har fått dette året.* Der er to slags takknemlighet: Den plutselige, som vi føler ved det vi tar imot, den større som vi føler ved det vi gir * (Edwin Arlington Robinson)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Ellen Nilsen

Henger meg på her!Dette forumet med alle dets hjelpere er bare helt fantastisk!! TUSEN TUSEN TAKK!!! EN GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR ØNSKER JEG DERE ALLE!Mvh. S.Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

God jul til alle som leser dette fra meg også. Jeg må si som deg Åse, at DA er et must hver dag. Jeg kan vel føye til flere ganger for dag, og jeg kommer sikkert også til å komme med noen spørsmål i julen, siden jeg har prosjekter på gang både i Trøndelag og Helgeland som jeg har tenkt å holde på med i julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Henger meg på med ønske om god jul til alle i forumet med støtte i tema-tittelen, og takk for all hjelp i i året som har gått. Gratulerer også Osvald i 12 med flott hjemmeside, og lenken i 6 var også fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Ønsker alle dere der ute en riktig knakende god jul og et spennende nyttår.Takk til dere som har hjulpet meg i løpet av året som har godt. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ken V. Nordberg

En riktig god jul og ett godt nytt år til alle sammen. En spesiell takk til alle som så uselvisk har hjulpet til med mang en 'slektsnøtt'. Takk også til alle de som bruker så mye av sin egen tid og sine egne ressurser til å tilgjengeliggjøre så mye slektshistorisk informasjon på nettet.Takk til dere alle!Med vennlig hilsen, Ken V. Nordberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Jeg henger meg på denne Julehilsen! Takk for god hjelp og godt sammarbeid med dere alle! Håper denne siden vil fortsette som den gjör til glede for så mange! Ha en fredfull og varm Jul, store og små! Takk for det gamle året, håper vi får et like fint 2010 med nye spennende oppgaver! Jeg henger med! Klem til dere alle fra Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisabeth ivem bergman

God jul og godt nyttår til dere alle.Og takk til alle tålmodige sjeler for all god hjelp.Setter stor pris på dere. Mvh. Elisabeth Ivem Bergman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Jeg vil også henge meg på og sier GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL ALLE, enten det er ansatte på DA eller brukerne.Håper vi også får noen nye nøtter og samles om inn i det nye året som snart begynner.Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny Berntsen

Ønsker dere alle en riktig GOD JUL og et GODT NYTT ÅR, vil samtidig få takke for all den gode hjelpen jeg har fått i det året som har gått.Hilsen Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Øsnker alle de gode hjelperne her på brukerforum og arkivforum en riktig god jul. Ser frem til nytt samarbeid til neste år.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.