Gå til innhold
Arkivverket

[#74576] God jul og godt nytt år til alle, både brukere og ansatte i DA


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Aase Andresen

Hei. Jeg slutter meg til ønske om en god jul og et godt nytt år til alle brukerne av debatforum, og ikke minst til Yngve Nedrebø og hans gode hjelpere ved Digitalarkivet. mvh Per Aase Andresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

En riktig God og fredfull Jul og Godt Nytt År ønsker jeg dere alle!Tusen takk for all hjelp jeg har fått her på forumet i 2009!Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis Elin Rokkones

Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nyttår. Takker så mye for all hjelp jeg har fått. Mvh. Allis-Elin Rokkones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til alle i forumet og hos DA.Jeg oppdaget plutselig at det er kommet muligheter for å lage PDF-filer fra de skannede kirkebøkene. Det er mulig at jeg er litt treg, men for meg var dette noe nytt og ei fin julegave.Tusen takk!mvh Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Også fra Kragerø kommer det en hilsen til alle i Forumet med ønske om en riktig god jul og et godt nytt spennende slektsforsker-år.Jeg oppdager stadig nye filer som jeg ikke har funnet før. Mitt ønske er at jeg en dag også kan ta meg tid til å bidra med informasjon fra mitt distrikt. God jul fra Kerstin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

En riktig God Jul og ett Godt nytt år til alle på forumet og DA. For en gangs skyld har vi hvit jul her i Haugesund! Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

En riktig god jul fra meg og både til DA og de jeg har hatt kontakt med her. Takk for godt samarbeid i året som gikk og godt nyttår til alle fra meg her i Bergen hvor vi har en riktig julekortstemning!Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nå har roen senket seg her hos meg på Fjellsiden. Snøen ligger fin og hvit på tak og i smau. Pinnekjøttet står og damper og bordene er dekket. Nå kan mann og sønn komme hjem til julemiddag.Se min blogg http://fjellsiden.blogspot.com/ for siste nyheter.God jul til alle fra Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Lønne

Julemiddagen er fortært, og roen har senket seg i stuen. Jeg ønsker alle en riktig God Jul med spesiell takk til alle gode hjelpere der ute i cyberspace. Mvh Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg følgjer gammal skikk og ynskjer ikkje god jul før i dag, fyrste juledag. Eg hugsar så godt dei silkeplagg-kledde gamle damene i Vereidskyrkja fyrstedag, dei måtte sikkert vere nærare 60 år gamle, som tok kvarandre i handa på veg inn i eller ut av kyrkja - 'God jul' kviskra den eine, 'takklikeso' svarte den andre. Så dermed, med helsing frå ei silkeplaggdame utan silkeplagg: God jul til alle her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.