Gå til innhold
Arkivverket

[#74594] God Jul


Gjest Rolf  Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Ruth Gaustad

Jeg ønsker også GOD JUL til alle brukere og lesere av dette forum. Takker for hjelp gjennom de årene jeg har vært med i 'det gode selskap'.Mens jeg har lett etter forsvunnete slektninger i Amerika, har slekt i Amerika også lett etter folk fra samme familie. Slik har jeg kommet i kontakt med etterkommere etter min morfar som ingen etterkommere i Norge har visst om!! Den uekte jenta var kanskje en av årsakene at morfars familie ikke skulle snakkes om?Jeg leter fortsatt, har ikke kommet til endes men har nå fått god hjelp 'Over There'. Uten Brukarforumet hadde jeg nok ikke fått denne overraskelsen. Bare artig, ser fram til et nytt år og håper det vil bringe fram nye resultater. Legger til et ønske om GODT NYTT ÅR til alle.Mvh. Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei alle sammen!Ønsker alle en riktig god jul og alt godt i det nye året:) Gleder meg til å løse flere genealogiske nøtter sammen med dere i 2010 :DMvh Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her med en hilsen til alle og med ønsker om en god og fredelig jul og et spennende nyttår!Takk for god hjelp som jeg har fått her i forum i året som nå snart er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.