Gå til innhold
Arkivverket

[#74598] Oluf og Bina Naustberget


Gjest Tore Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Hansen

Kjempe jobba! (2-3) Men innledningsvis la jeg inn lenka i fra FT-1900, m.bilde. (4) Bina ser ut til å komme i fra Almlival! Hvor lenge holdt den familien til der?? og hvor mange var de?? (5) Resten av familien; Bersvend Eriksen gm. Olina Nilsdtr. i Erik Bersvendsen f.1848 ii Bernt C Bersvendsen f.1851 iii Bernt Oluf Bersvendsen f.1855 iv Otte Bersvendsen f.1859. Mangler det meste om barna, etterkommerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hansen

Etter det jeg kjenner til var s. Bersvend neste bruker på gården. Noen som kan gjøre oppslag i BB på gården Naustberget??Benytter samtidig anledningen å ønske alle på forumet en riktig God Jul.mvh Tore Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hansen

Det har ikke lyktes meg å finne fødsel og dåp i kirkeboken til barna: Ingvald Teodor f.1891, tvillingene Bergitte og Borgild f.1893 og Martin f.1896. Hvor kan de være innført/født?? Lenkemvh Tore Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Ingvald Theodor, Markabygda, Skogn: Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Markabygd i Skogn, Ministerialbok nr. 718A01 (1890-1923), Fødte og døpte 1893, side 7. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4361&idx_id=4361&uid=ny&idx_side=-6>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Tvillingene: Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Markabygd i Skogn, Ministerialbok nr. 718A01 (1890-1923), Fødte og døpte 1894-1895, side 8. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeMartin: Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Markabygd i Skogn, Ministerialbok nr. 718A01 (1890-1923), Fødte og døpte 1898, side 11. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.