Gå til innhold
Arkivverket

[#74608] Tjenesten er nede


Gjest Kjell Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Halvorsen

Proxy ErrorThe proxy server received an invalid response from an upstream server.The proxy server could not handle the request GET /URN:tl_read.Reason: Error reading from remote serverApache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Nå skal den virke igjen, men har fremdeles feil på serveren, så noe treghet kan forventes fra tid til annen. Håper den holde seg oppe til over helgen.Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Det er fortsatt i tregeste laget når man bare skal bla i protokollene (når det ikke er noe på forhånd bestemt man ser etter) - men nå blir det kanskje ikke gjort noe før på nyåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Ja, jeg har også observert det. Men som du sier, jeg vil vente til over nyttår før det gjøres mere. Det vil fort bli mange timers nedetid da serverene og tilhørende disksystemer må igjennom en fullstendig omstart. Jeg regner med at dette først blir gjort tidlig i uka rett etter nyttår.Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.