Gå til innhold
Arkivverket

[#74613] S&F, Peder Olsson Ølnes, Sogndal


Gjest Inger Leirvåg
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Leirvåg

Peder Olsson var fødd på Ølnes i 1809. Peder får ein uekte son Ola Pederson Elvehjem fødd på Elvagjeng 10. august 1839. Mora heiter Gjertrud Ingebriktsdatter Elvehjem. Så står det står ein setning i kyrkjeboka som eg ikkje klarare å tyde.Peder Olsson Ølnes giftar seg 23. april 1840 med Gjertrud Gjestsdatter Åberge. I fylgje bydeboka for Sogndal band 2 bur dei på bruk 40 på Åberge. Peder og Gjertrud får sonen Ola 24. september 1841 som truleg er han som døyr 19. juni 1845.Deretter kan eg ikkje finne noko meir om Peder og Gjertrud.Er det nokon som veit kvar det vart av Peder og Gjertrud og om dei fekk fleire born?På førehand takk.Venleg helsingInger Leirvåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette svarer ikke på spørsmålet ditt, men:For ordens skyld, her er vielsen – ser at Gjertrud var enke da hun giftet seg med Peder Olsen i 1840, Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 11 (1839-1847), Ekteviede 1840, side 160. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11661&idx_id=11661&uid=ny&idx_side=-146>Lenke Permanent bildelenke: LenkeSer ut som hun var gift første gang med Erik Åmundsen Åberge og hadde fem barn med ham:Secilia, 1829 LenkeÅmund, 1830 LenkeMargreta, 1833 LenkeSecilia, 1836 LenkeErik, 1839 LenkeErik den yngre ble født 31.7.1839 og døpt 18.8.1839 - Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 11 (1839-1847), Fødte og døpte 1839, side 5. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Fortsatt litt på siden av det du spør om:I databasen over inn- og utflyttede på fylkesarkivets nettsider finner jeg at en Åmund Eriksen Åberge er utflytter til Amerika i april 1851 – jf. Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 12II (1847-1877), Utflyttede 1851, side 335. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8413&idx_id=8413&idx_listetype=uf&idx_kjonn=b&uid=ny&idx_side=-2>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Han var 22 år gammel i 1851, f.ca. 1829 og det stemmer jo ganske med at han ble konfirmert i Sogndal i 1845 - Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 11 (1839-1847), Konfirmerte 1845, side 125. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeSøsteren Margrethe ble konfirmert i 1848 - Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 12I (1847-1859), Konfirmerte 1848, side 153. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeCecilie ble konfirmert i 1850 – se nr. 123 - Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 12I (1847-1859), Konfirmerte 1850, side 167. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeErik ble konfirmert i 1854 - Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 12I (1847-1859), Konfirmerte 1854, side 182. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeErik Eriksen Åberge f. 31.7.1839 emigrerte til Amerika i 1861 – se nr. 82 - Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 13 (1859-1877), Utflyttede 1861, side 400. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Leirvåg

I scanna kyrkjebok for Sogndal er det ein Peder Olsson Åberge som døyr 17. september 1863. Eg ser at han er 44 år og at fødselsåret dermed ikkje passar med 1809. I merknadsrubrikken står det noko som det hadde vore fint å få hjelp til å tyde. Byrjinga er vel: 'Blev under arbeid på marken ...', eller ?På førehand takk.Venleg helsingInger Leirvåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Eg trur det står: Blev under arbeide på marken knust ved en fra fjeldet nedfaldende ??? Trur du bør undersøkja om det finst skifte etter denne Peder Olsen od såleis få greie på om dette er rette personen. Fann ikkje skanna skifteprotokoll for den aktuelle perioden. Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Eg trur det er ganske sikkert Peder Olson, f. 1809, som døydde 17. sept. 1863. Ingen av dei med dette namnet som var fødd 1818-1820 kan vera Peder Olson som døydde i 1863. Presten har nok ein reknefeil på 10 år.Det siste ordet i merknadsrubrikken er truleg 'Steen'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Leirvåg

Takk for tips Alf og Ottar. I fylgje skiftet så er dette min tipp tipp oldefar Peder Olsen.Venleg helsingInger Leirvåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Leirvåg

Hei Alf,Sjå fyrste setning i (1). Ola Pedersen fødd i 1839 er min tippoldefar. Han er far til mi oldemor Marta Leirvåg fødd Kvale. Peder Olsen Ølnes sin eldste bror Hans Olsen Ølnes er også min tipp tipp oldefar. Han er far til mi tippoldemor Sigrid Leirvåg som altså er mor til min oldefar Martinus Leirvåg.Då oldeforeldra mine gifta seg i Solund kyrkje i januar 1898 står det i merknadsfeltet at foreldrene er søskenbarn.Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.