Gå til innhold
Arkivverket

[#74619] Etterkomarar etter Peder Jacobs og Kari Jacobsd, Husevaag, Davik


Gjest Jan Sæthre
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Sæthre

I FT 1900 for Davik - Lenke bur Peder og Kari saman med 6 born. Alle desse har eg registrert, men det er ikkje råd å finne nokon fleire opplysningar om desse borna. Eg har søkt gjennom det meste av scanna materialer på jakt etter ekteskap, fødde barn, gravlagde, men har ikkje funne noko. Er det nokon som kjenner til denne familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Kan dette være sønnen til Peder Jacobsen og Kari Jacobsdatter?(Så på tellingen i innlegg 1 at de hadde en sønn Jacob som var født i 1877)Fant en Jacob Pedersen Husevåg som døde 1/10 1913: Døde i Davik prestegjeld 1870-1972: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=33&filnamn=rugsund&gardpostnr=1236&personpostnr=1236#nedre>Lenke Kirkeboken:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Henrik er gift 15/7-1917 med Anne Josefine Torine Olsdatter Myklebust i Ålfoten f. 1886, Henrik overtar garden på Husevåg. Han får en datter Petra Jofrid 23/9-1923 døpt i Søre Vaagsø kirke, hun dør i 1925, blant fadrene er Karianne P Husevaag og Birgith P.Husevaag. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Der dør en Ludvig Filip født 9/9-1894 20.06.1987 i Oslo, begravet på Grefsen kirkegård, gift med en Astrid født 28/1.1898 død 20.01.1990.Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Der dør en Birgitte Husevåg 6/5-1964 begravet på Tytingvåg i Vågsøy og en Karianne Husevåg dør 28/2.1973 begravet samme sted. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Her var det mange nye opplysningar, ja. Det tok ikkje lang tid. Mange takk. Eg har nok 'oversett' nokre basar å leite i.Ann-Mary(2)(4): Ja, det er rett person. Johanna (Hanna): Stemmer også. Her burde eg nok søkt på alternative namn. Lenke (9) får eg ikkje opp.Rune: (3):Har funne kjeldene her, men finn ikkje Ludvig Fillip i Oslo (6). Har du kjelde/lenke her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har ei kjensle av at du kanskje har gått over bekken etter vatn her - det bur mange etterkomarar etter dette paret i Vågsøy og Bremanger i dag, og nokre telefonar kan gje deg svar på det meste. Viss du ikkje veit kven du skal kontakte kan du få vite det av meg, så held vi dei nolevande borte frå forumet. aasers@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Aase: Ja, eg reknar med det. Har nettopp funne ekteskapet mellom Kari og Peder, og deira etterkomarar, så eg er ikkje komen heilt i gang. Lokale 'kontaktpersonar' vil nok hjelpe. Sender deg ein epost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.