Gå til innhold
Arkivverket
Gjest rune paulsen

[#74622] Paul Pedersen f/11-4-1857 i Sjåstad i Lier?

Recommended Posts

Gjest rune paulsen

Hei. Ny i slektsgranskning. håper på lit hjelp. Tror konen heter MARTE f/ Hansen i 1857?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest rune paulsen

Tusen takk for hjelpen. Kan du hjelpe meg med Peder Olsen Familie og Antonette Olsdatter sin fam? Hilsen Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Fossum

Peder Olsen og Antonette Olsdatter giftet seg den 20 mai 1850 LenkeMvh Roger Fossum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

Her er vielsen til Ole Ellensen (skrives også Elensen og Ellingsen), men her er brudens navn Berthe Ragne (ikke Dorthe...) Simensdatter, så en må tydeligvis regne med litt svinn!!! Nr. 1: LenkeAstrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

Ja, nå blir jeg også smittet - står Berthe Helene!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

Berthe Hellene ble døpt 2. januar 1802. Hun var datter av Simen Paulsen Hafskiold og Anne Maria Helgesdatter (fra Hval). Du finner familien (minus Berthe) i 1801-tellingen på Hafskiold Hovedgaard i Lier (nr. 40). Du kan dessuten lese mer om familien under Søndre Haskoll (Hafskjold/ Hafskiold/Haskoll - kjært barn osv.) i Liers historie, som er lagt ut på nettet. Kanskje noen kan hjelpe til med lenker??Ole Ellensen ble døpt 18. mars 1787, sønn av Ellen Svendsen Meeren og Kari Nielsdatter. 1801: Mehren (gård nr. 28). Du finner mer om dem under Søndre Meren (Liers historie), se Bruk II og Bruk IIb.mvh. Astrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Det var vel Liers historie du trengte lenker til skjønte det da jeg leste litt mer ! Sorry

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest rune paulsen

Jeg vi takke, så langt, alle dere som har hjulpet meg med å finne min slekt i Lier\Sjåstad. At det finnes så mange hjelpsomme mensker er overveldene. Samtidig så ønsker jeg dere et Godt Nytt År, så leter jeg videre til neste år!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.