Gå til innhold
Arkivverket

[#74676] Slektsforskning


Gjest Wiggo Rosenfors
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Godt Nytt År.Jeg la inn en forespørsel om dødsmeldinger for Olav og Randolf Johannessen. Og her er svaret jeg fikk. Randolf var gift og hadde tre barn.'Yngve Nedrebø, SAB / DA, 1.1.2010 09:10 (2) Jeg finner ikke Randolf Johannessen nevnt i registeret over dødsfall anmeldt Bergen skifterett i 1979. Det skulle tyde på at han da var bosatt utenfor Bergen. I 1958 bodde han i Adolf Berghsv. 35q, var gift med Signy Jacoba, og hadde tre barn, født fra 1947 til 1952. Olav Johannessen bodde i Strandgaten 225 da han døde i august 1981. Dødsfallet ble meldt Bergen skifterett. Statsarkivet i Bergen har mottatt materialet fra Bergen skifterett til og med 1979, og kan derfor ikke besvare spørsmålet som gjelder arvinger. ' Om du henvender deg til Bergen Skifterett kan du kanskje få opplyst om Olav også hadde etterkommere.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Per Helge Seglsten

Hei, jeg tok meg den frihet å kontakte ringsaker blad for å be dem se etter en dødsannonse mellom datoene for dødsfallet og begravelsen til Alfred Johannessen, og de fant en annonse fra 30.06. 1994. I følge den etterlot Alfred seg kone, tre sønner, svigerdøtre og barnebarn. Gir du meg adressen din kan jeg godt sende deg annonsen jeg fikk tilsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Wiggo Rosenfors

Heia, har fått annonsen. Mange,mange takk.Fått kontakt med et par fettere og.Prøver og forske tilbake på hennes gren, men vanskelig og finne ut noe. Er nok litt usikker på nettverkene. Ellers skal dere ha mange takk for all hjelp hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.