Gå til innhold
Arkivverket

[#74697] Ole Olsen Lønning fra Kvinnherad.


Gjest Jan Samuel Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Jeg prøver igjen. Kan noen hjelpe meg og finne ut hvor og når Ole Olsen Lønning døde? Se tema 73689. På forhånd mange takk. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Har du forsøkt å kontakte slekt i Haugesund. Sønn til Oluf f.1870 og Elise Marie er Åge Lønning f.21.2.1904 i Skåre og g.m Magnhild Robberstad f.29.6.1913 i Haugesund. De hadde barna Oluf, Arne, Helene (Vet godt hvem hun er) Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Hei Johan Arthur,og tusen takk!!!!!!! Nei,jeg har ikke vært i kontakt med de,så det skal jeg prøve og få gjort.Vet du etternavnet hennes,for hun heter vel ikke Lønning? Mvh.Jan S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hvis du sender en mail til jo dot art alfakrøll dot no, så skal jeg sende deg flere opplysninger om familien. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

I mellomtiden fant jeg Ole død i Haugesund i 1903... Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Haugesund i Haugesund, Ministerialbok nr. A 5 (1891-1903), Døde og begravede 1903, side 220. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Dette er jo fantastisk!!! Tusen takk Lars!!!!!!!!!!! Da regner jeg med at jeg finner kona,Anne Grethe Isaksdatter der også. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

(9) Nei, hun døde nok før. Ole ble gift for andre gang med Gurine Mæland i 1897. Her fremgår det at første kone døde i Vardø i 1893. Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Haugesund i Haugesund, Ministerialbok nr. A 5 (1891-1903), Ekteviede 1897, side 122. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Anne Grete Isaksdatters dødsfall Kildeinformasjon: Finnmark fylke, Bysoknet i Vardø, Ministerialbok nr. 7 (1886-1897), Døde og begravede 1893, side 269. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.