Gå til innhold
Arkivverket

[#74708] Lysstøper Thomas Lea født 1820 døde 1869


Gjest Per-Ove Uthaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Per-Ove Uthaug

Er det noe som vet noe hans ektefelle Anne Helen Nielsen som han giftet seg med i 1853 ved hennes død i 1888 brukes også hennes navn som født Skaar Er det noen som har noe kjennskap til noe av disse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per-Ove Uthaug

Tusen takk denne lenken har jeg funnet men jeg leter videre for å finne ut om Anne Helen er den jeg leter etter som er født den 23.12.1824 i bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per-Ove Uthaug

Jeg kan disverre ikke det med å knytte lenke men det finnes en til i Bergen som er født i 1824 med samme navn nr. 67603 faren heter knud men hele familen har brukt navnet nielsen, om det er henne eller hun du er kommet frem til vet jeg ikke. hun siste er den som er min anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per-Ove Uthaug

Tusen takk alle sammen nå er jeg rolig for at den siste er min anne her fant du dåpen og gifte. Dåp var enkelte å tyde men jeg sliter med med å sjønne den andre lenken. Hva er oppgitt i feltet for brudgoms og brud fødsel og dåpsdato, det greier jeg ikke å finne ut av, Noen som greier det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.