Gå til innhold
Arkivverket

[#74738] Anna Olsdtr. Hunseid, frå Vikedal i Ryfylke, gift Bleie


Gjest Ann Helle
 Del

Recommended Posts

Hei!Fint om nokon kan hjelpa meg med kva Bygdebok / Ættarbok eg kan finna foreldre / forfedrer til Anna Olsdtr. Hunseid (1777 - 1839),frå Vikedal i Ryfylke. Gift i 1808 med Jakob Torsteinson Bleie, dei var busette på Bleie i Ullensvang Herad.Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til Anne og Egil.Her er det ei Anna som passar i alder. LenkeEr tjenestefolk på ein annan gard.Tenkte eg skulle ta med borna til anna og Jakob.Marita (1809 - 1894); same namnet som Jakob si morKornelia (1810 - 1898); ikkje Bleie-namn?Torstein (1814 - 95); Far til Jakob sitt namn.Cecilia (1816 - 1857); ikkje Bleienamn?No er det kveld. Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Dt er ei Anne Olsdtr. dpt. 27.3.1776 og foreldrene er Ole Olsson og Kornelia Knutsdtr. Om det er den rette vet jeg ikke, men det var den eneste jeg fant i nærheten av 1777. Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Her er truleg den same Kornelia Knudsdtr som enke i 1801. Ole Olsen i innlegg 9 må då være død i 1801, og truleg før 1793 ut frå barna sin alder. Lenkemvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

I følge kirkeboka for døypte i 1776 budde familien i innlegg 9 på vikedalsosen (høgre side 27. mars). Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Vikedal, Ministerialbok nr. A 1 (1737-1778), Fødte og døpte 1776, side 584-585. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15911&idx_id=15911&uid=ny&idx_side=-156>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Då er det vel truleg den same som blir konfirmert her i 1794 17 år gamal, busatt Osen (nr. 17) Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Vikedal, Ministerialbok nr. A 2 (1779-1817), Konfirmerte 1792-1794, side 204. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det er en Ole Olson Vikedalsosen som dør 63 år gammel i 1793. Rogaland fylke, Vikedal, Ministerialbok nr. A 2 (1779-1817), Døde og begravede 1792-1794, side 259 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god hjelp.Johan Arthur (11) Kva kjelde har du til dette? Lind, er det ein gard i nærleiken, kan Kornelia koma der i frå? Knut Lind Olson, er det Kornelia sin son?(9) Korleis kjem du inn på Family Search?Egil (12) Hunseidnamnet, kan som du skriv koma frå at Anna Arbeidde der. Kan far hennar koma frå den garden? Er det berre ein gard med det namnet?Det dukkar stadig opp nye spørsmål i slektsgranskinga og eit er korleis hamna Anna i Hardanger?Eg har ikkje anledning til fleire innlegg i 2009. Ynskjer med dette Godt Nytt År til alle.Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Godt nytt år til deg også Ann.Kornelia Knudsdtr Lind dør i 1807 (eg tolker det til at jordpåkastinga har skjedd første søndag etter paaske, som då vel skulle bli 5. april) (om lag midt på venstre side) Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Vikedal, Ministerialbok nr. A 2 (1779-1817), Døde og begravede 1805-1809, side 268. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15912&idx_id=15912&uid=ny&idx_side=-207>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Har en kandidat til deg: Paret Knut (Jonsen) Lind og Sibilla (Maria) Christophersdatter (Asch) døper en datter Cornelicha i DK Stavanger den 26. januar 1749 #8:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Domkirken, Frue, Randaberg i Stavanger, Klokkerbok nr. B 3 (1733-1751), Fødte og døpte 1749, side 145. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15875&idx_id=15875&uid=ny&idx_side=-154>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Knut Lind begraves fra DK Stavanger 42 år gammel den 25. mars 1750 #22:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Domkirken i Stavanger, Ministerialbok nr. A 5 (1744-1788), Døde og begravede 1750, side 19. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Tusen takk for godt arbeid, her har de funne mykje godt stoff.(20) Eg tenkjer at dette stemer og Sibylla kan ha blitt til Cecilia i 1816.Trur ikkje eg har klart for meg kven Anne og Ole er!Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Anne og Ole skulle selvfølgelig være Ole Olsson og Kornelia Knutsdtr. beklager at det ble litt surr her! Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Asche kan være ett etternavn, men det kan også være at hun kommer fra Askje på Mosterøy. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Hei!Har funne Mosterøy på kartet, kjenner du kva kommune Mosterøy høyrer til?Eg ser at eg har opna opp for å verta meir kjend i Rogaland.John Arthur (15) spørsmål om korleis registrerar seg på Family Search; klarar ikkje finna ut av kor eg finn : Membership Record Number. Fint om nokon kan hjelpa meg.Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.