Gå til innhold
Arkivverket

[#74766] Nils Børrsen og Lina Paulsen Drøbak 1917


Gjest Anne Sagflaat
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Halvorsen

Iflg DIS gravminner er Nils og Lina Børresen gravlagt i Drøbak, Nils død i 1949 – gravlagt 2 april samme år og Lina død 1962 – gravlagt 12 september samme år, gravfelt D, rad 06, gravnr 17 LenkeVed å henvende deg til kirkeverge i Drøbak kan du kanskje få opplyst hvem som er fester av disse gravene – ofte er jo det en i (nær) slekt !Iflg nettsidene til Kirken i Drøbak og Frogn kan kirkevergen treffes på tlf Tlf 64 90 61 71Mob 982 45 560 E-post: thor-arne.prois@frogn.kirken.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Sagflaat

Takker så mye, men dette var informasjon jeg hadde. Prøver å følge familien bakover for min gamle venninne Inger Lise som er barnebarn av Nils og Lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anne Sagflaat

Takker så mye Berit, da er jo første søk vielse samme sted ettersom jeg ikke har funnet denne rundt Drøbak. Har ikke funnet Nils eller Lina i FT1900 enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ferdig med utflyttede fra Vang t.o.m. 1908 uten å finne noen av dem. Siden Nils var brannformann i 1917 (Kaares dåp) ville jeg jo tro at han må ha fått yrkestrening eller lign. et sted. Det første jeg da tenker på er Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Bjørn Trygve Børresen konfirmert i Drøbak 1927 nr 9 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=489&idx_id=489&uid=ny&idx_side=-110>LenkeBjørn Trygve døpt på Hamar 16/2 1913 nr 5 LenkeBjarne Børresen konfirmert i Drøbak 1925 nr 11 LenkeBjarne Børresen døpt på Hamar 24/9 1911 nr 55 LenkeNils Børresen og Lina Berntsdt viet Vallset(Tomter) i Romedal 13/9 1911 nr 5 LenkeLina i ft 1900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Sagflaat

Takker så mye til Berit og Anne. Da løsnet det nok litt for meg. Skal registrere dette nå og så prøve meg videre bakover.Pleier bare å spørre om hjelp når jeg står bom fast i lengere tid. Det er jo mest morsomt når en finner ting selv og ikke bare får alt servert.Takker da så langt og legger inn det jeg finner senere om det skulle være noen som er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.