Gå til innhold
Arkivverket

[#74778] Sogn og Fj:Info om Daniel Zakariassen Kvellestad og Anna Jochumsdtr Høidale


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som kjenner til om desse fekk fleire barn enn Jakob f.01.06.1834?Daniel og Anna gifta seg 20.07.1834.Dei var bs.i Kinn.Eg har ikkje leita i krk.bøkene, dette er til nokre amerikanarar, og eg tenkte eg ville prøva om nokon hadde info. før eg byrja å leita :-)Det eg ynskjer er altså opplysningar om evt. barn(utanom Jacob f.1834) av desse to, Daniel Zackariassen og Anna Jochumsdtr/Joachimsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Frå Torodd Kinn si nettside: Lenke(limer det inn her for sikkerhetsskuld)Daniel Sakariasson og Anne Jokkumsdotter g 1834 (han frå Kvellestad (Naustdal) p.t. Ausa, 24?, ho frå Høydalen, 25)1834: Jacob (før ekteskapet)1836: Samson Olaus (g 1868 (Førde) m Nille Martine Rasmusdotter, då bst Horne i Førde prgj)1839: Andreas Mathias1840: Anne Marie (g 1872 m Hans Larsson, bst Nekkøyane) Ho døydde i Høydalen i 1842, kone 38 år.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Beklager, ser at det blei litt rot med linene i kopien. Det er Anne Jokkumsdtr som dør i Høydalen i 1842. Eg ser av BB Naustdal at Daniel Sakariasson ser ut til å ha gifta seg opp at i Naustdal i 1850. Eg kan sjekke dette ut dersom det er interessant/ukjent.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Wow, den var kjepp :-)) Tusen takk!Du sparte meg for leitearbeid der :-)Men eg ser det er nokre småfeil i denne registreringa, kan jo ta det med sidan eg har det her, Daniel vart dpt.15.04.1800, Anne 04.11.1804.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takkar :-)Eg vart sitjande med noko anna (med sida open), og sjekka ikkje om det var komt meir før eg la inn forrige innlegg.Men iallfall, ja eg tek gjerne imot meir opplysningar, dødsdartoen til Daniel er også interessann :-)PS:det heiter forresten ikkje kjepp, men kjapp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Daniel Zakkariassen f. Kvellestad i 1800 stemmer også med BB Naustdal. (Alderen ved ekteskapet i Torodd Kinn si side er henta frå kirkeboksregistreringa, som ikkje alltid stemde).Kan ta med registreringane hans frå Nekøy også, der eine av dattera til Daniel og Anna blei gift (bla deg litt nedover så finn du ho gift med Hans Andreas Larsen og barna deira) [url="http://www.toroddkinn.name/Flora-slekt-Kinn.html#Nekkoeyane>LenkeSå BB Naustdal:Først giftemålet i 1850 (den siste) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Førde, Ministerialbok nr. A 7 (1843-1860), Ekteviede 1851, side 403. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeBB Naustdal: Husmannsfamiliar på Engjabøen:Daniel Sakariasson f. 1800 på Kvellestad bnr. 5 d. 1873 på Engjabøen (Naustdal). Gift 1. g. (men kirkeboka opplyser enkemann, så her er nok ikkje hans første ekteskap kjent) med Lena Massi Valentinsdotter f. kr. 1822 på Årset (Naustdal) d. 1858 på Engjabøen. Lena var enkje etter Gunnar Andersson. Daniel og Lena budde ei kort tid på Kvellestad (Naustdal) før dei kom til Engjabøen.Barn:Gabriel Andreas f. 1851, d. 1862 på EngjabøenSamson Andreas f. 1853, d. 1853 på EngjabøenSusanna f. 1854, d. 1854 på EngjabøenKari Fredrika f. 1856, d. 1856 på EngjabøenHelle Katrina f. 1858 (ikkje oppgitt noko meir om ho)Det gjekk altså dårleg med i alle fall dei fleste av barna til Daniel og Lena.Finn ikkje Daniel på Engebøen i 1865, men finn han under 'Pladsen'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg må ta litt forbehold, men trur kanskje eg kan ha funne at Helle Katrina i 1865. [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=15&filnamn=f61432&gardpostnr=829&personpostnr=5666&merk=5666#ovre>LenkeGarden Hegrenes ligg i dag i Askvoll Kommune.Konfirmasjonen i 1873 stadfestar at det må være den same (nr. 87) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Førde, Ministerialbok nr. A 9 (1861-1877), Konfirmerte 1873, side 319. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Kan det være Hele Katrina som dukkar opp her i Kinn i 1900 også. LenkeEkteskapet hadde kunna dokumentert det, men uvisst kor dei blei gifte.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Her er giftemålet i 1885 som stadfestar at det er Helle Katrina som var på Steinhovden i 1900 (siste par) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Bru (Svanøy) i Kinn, Klokkerbok nr. C 2 (1869-1918), Ekteviede 1885, side 236. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6904&idx_id=6904&uid=ny&idx_side=-211>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Å jøye meg, sa ho :-))Tusen takk skal du ha!!Dette må eg samla og senda til etterkomaranme av Jakob, dette vert populært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Har tatt ei rask gjennomgang etter fleire barn etter Helle Katrina fødd etter 1900, men ikkje funne nokon (det kan være at eg har oversett noko)Sonen Andreas Mathias som var fødd i 1891, giftar seg 14. mai 1913. Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Bru (Svanøy) i Kinn, Klokkerbok nr. C 2 (1869-1918), Ekteviede 1913, side 256. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6904&idx_id=6904&uid=ny&idx_side=-231>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDei får ei datter i 1913 (nr. 17) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1913, side 43. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeBjarne Mathias er fødd i 1815 Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1915, side 48. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Marie Josefine som blei fødd i 1900, finn eg igjen på DIS-Norge - gravminner. Ho dør 25. mars 1962. Ho er då tydelegvis gift med ein Nekkøy, som då er hennar nye etternamn. (Du hugsar sikkert at Anne Marie f. 1840, også gifta seg med ein frå Nekøy).mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toril Osther

Marie Mosesdtr f. 1886 og Anders Mathias Bertelson f 1891 tar navnet Steinhovden.Marie Steinhovden, født Mosesdtr, dør i spanskesyken i 1918 se Gravminner i Norge [url="http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?id=1401&mode=gp>LenkeAnders Mathias Steinhovden gifter seg med min bestemor, enken Laura Marie Kathrine Hovden, født Henriksdatter, den 20.9.1929 (datoen har jeg fått muntlig fra prestekontoret i Florø).Laura og Anders hadde ingen barn som levde opp. Sønnen til Anders fra hans første ekteskap, Bjarne Mathias, levde opp, men jeg vet ikke hvor det ble av ham. Datteren Margit Katrine, bodde ikke hos Laura og Anders og jeg har ingen opplysninger om hun levde opp eller ikke.Anders Mathias Steinhovden dør i 1964, se Gravminner i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Anders Mathias og Marie får ein son til i 1817 Jacob Andreas, som blir konfirmert i 1832 (nr. 14) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn i Kinn, Ministerialbok nr. (1926-1964), Konfirmerte 1932, side 15. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17156&idx_id=17156&uid=ny&idx_side=-18>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Jacob Andreas i innlegg 18 skal være fødd 9. nov. 1917. Eg finn Jakob Stenhovden f. 11. nov. 1917 død i Austevoll i 1963. Kan det være den same? Lenkemvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Maria Josefine som blir fødd i 1900 og dør i 1962, giftar seg med søskenbarnet på Nekøy (sjå innlegg 6) Karl Mattias Hansen 13. des. 1919 Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn i Kinn, Ministerialbok nr. (1886-1936), Ekteviede 1919, side 40. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17159&idx_id=17159&uid=ny&idx_side=-39>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDei får ein son i 1920, som blir døypt Alf, og konfirmert i 1934 (nr. 14) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn i Kinn, Ministerialbok nr. (1926-1964), Konfirmerte 1934, side 21. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg finn dessverre ikkje meir i kirkebøkene over gifte på barna på Nekøy.Fann litt på DIS-Norge. Alf i innlegg 21 dør 14. sept. 2004 og blir gravlagd i Florø. (eg lurer på om han kan ha vore reder?) Eg trur også eg har funne ektefellen til Alf, men ho ser ut til å være live, så då kan eg ikkje ta med det her. Har du ei epostadresse, så kan eg sende deg informasjon om ho)Anne Marie Helene Nekkøy f. 1879 (eit av barna på Nekøy) dør 31.10 1959, og blir også gravlagd i Florø. At ho har beholdt etternamnet kan vel tyde på at ho ikkje blei gift.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen, fulltid som hjelpar for meg/amerikanarane du :-))Mi e-post adresse: mastokkto(to skal skrivast med talet 2)alfakrøllonlinepunktumno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.