Gå til innhold
Arkivverket

[#74804] Gabriel Johan Fjelde, fødd i ''Stavanger'' 18.11.1877 - til Amerika i 1895 - id?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg oppgjeve at mellom dei som var ''Register of Deeds'' i Lac qui parle Co., MN, var ein:Gabriel Johan FJELDEfødd i ''Stavanger'' 18.11.1877. Han sklaøl ha utvandra til Amerika i 1895 og døydde i Madison, MN 11.8.1949.Er det mogeleg å identifisera det nøyaktige opphavet hans i Stavanger-området?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne for interessant innlegg.Jau, dette er nok mannen eg er på jakt etter, men eg tvilar på om han er fødd i sjølve Stavanger(?). Erfaringi mi tilseier at han like godt kan vera frå Jæren eller frå Ryfylke...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Der er gården Fjelde i Heskestad,men finner ikke den ettersøkte i Hetland skibreie bind 1 av Petrus Valand. Må vel kikke i Miniatrialboka for Heskestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Fra reg.kortene til WW1: Dette er nok broren som også bosatte seg i Lac Qui Parle:Name: Even Johanesen Fjelde County: Lac Qui Parle State: Minnesota Birth Date: 16 Jul 1874 Race: White FHL Roll Number: 1675514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei Alle! I found Gabriel Fjelde in the 1910 census in Lac Qui Parle county, MN...he is age 32, immigrated 1896, married to Louise age 30...they have 3 young children.In the same county in 1910 is EvAn Fjelde, age 35, not married..immigrated 1894. He is a farmer..Hope this is helpful... mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sigbjørn, Arne og Patty for spennande innlegg, særleg til deg Arne som har funne opphavet til Gabriel! Utvandringsåret hans kjem me vel ikkje noko nærare, men opphavet var tross alt viktigare...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Bjørlo Fiskå

Iflg Rennesøy gard og ætt. III, side 1500 foreldrene til Gabriel er Johannes Knutson, Haugvaldstad f. 1823 og Ester Jakobsdtr f. 1845 Kloster (gift i 1860). De bor på ein husmannsplass på Fjøløy u/Kloster. Gabriel er heime i 1891. mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.