Gå til innhold
Arkivverket

[#74818] Gustav Olson og kona Mathilde - frå Sarpsborg til Iowa el. Minnesota 1850-åri?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

To søstrer dukker opp i Fillmore Co., MN kring 1870; dei var visstnok alt då foreldrelause:* Maud A. OLSON, fødd 9.8.1861 i Lime Springs, Howard Co., IA* Theoline OLSON, fødd 18.8.1869 i Fillmore Co., MNForeldri til desse jentene skal ha vore GUSTAV OLSON og MATHILDE, og amerikanske kjelder hevder at dei skal ha vore frå SARPSBORG.So er spørsmålet: Er det nokon med lokal kunnskap som kan stadfesta opphavet til desse foreldri? Eg har søkt gjennom vigde og utflytte i Tune/Sarpsborg frå 1856 til 1861, men finn ikkje nokon som høver...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Las E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

På FS finner jeg en Gustav Olson og Mathilda som får en datter Theoline ca.1858 Saint Paul, Ramsey, Minn.Jeg har sett etter dåpen til Theoline i 1869, i databasen med kirkebøker som du har lagt inn her, uten å finne henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Gullbekk

Hva mer vet du om dem? Er Theoline den Theoline Norris som dør i California 1953? Hun er født Olson 18/8 1869 i Minnesota. Er litt enklere hvis man har mer å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Det er no kome fram ei ny opplysning frå Amerika som kanskje kan kasta ljos over denne huslyden:I Decorah, Winneshiek Co., IA ligg gravlagd:Gustav Olson HEGG, fødd 7.6.1835, døydde 24.7.1876Eg har identifisert denne Gustav som fødd på Hegg søndre i Lier 7.6.1835 som son av gardbrukar Ole Hansson og kona Kari Arnesdotter (Lenke).So er spørsmålet: Kan bygdeboki fortelja oss noko om lagnaden til Gustav Olson Hegg?Eller kanskje kan nokon fortelja meg noko om lagvnaden til denne Gustav i Amerika?Eg takkar igjen for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Det er no kome fram ei ny opplysning frå Amerika som kanskje kan kasta ljos over denne huslyden:I Decorah, Winneshiek Co., IA ligg gravlagd:Gustav Olson HEGG, fødd 7.6.1835, døydde 24.7.1876Eg har identifisert denne Gustav som fødd på Hegg søndre i Lier 7.6.1835 som son av gardbrukar Ole Hansson og kona Kari Arnesdotter (Lenke).So er spørsmålet: Kan bygdeboki fortelja oss noko om lagnaden til Gustav Olson Hegg?Eller kanskje kan nokon fortelja meg noko om lagvnaden til denne Gustav i Amerika?Eg takkar igjen for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.