Gå til innhold
Arkivverket

[#74825] Anna Rasch fra Beiarn ?


Gjest Jostein Riseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Riseth

Hei !Jeg har notert at Isak Mulgard Hansen f.14.05.1887 i Reppen Leka ble gift med ei Anna Rasch fra Beiarn. Jeg vet ikke når de giftet seg, men jeg finner ingen med etternavn Rasch i Beiarn i FT 1900. Er det noen som kan hjelpe ?Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Vet du når denne Anna er født? Jeg finner blant annet Anna Sofie født 27/2 1904 - datter av Aksel Rask og Anette Marie Augustinusdatter.Anna gift med Isak Reppen Bindal - tar dette med siden mannens navn er Isak - kanskje er det bom.IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Tror nesten det må være den riktige Anna derfor fører jeg opp hennes besteforeldre før jeg må forlate pcen.Lorents Rask på Arstad g i 1865 med Karen olsen fra Eggesvik.Johan Rask Rehn/Rheen g i 1842 med Kristine Pedersdatter, SavjordAnette Marie:Augustinus Pedersen, Savjord g 1872 med Cecilie Johansen, KvælDet går an å følge slektslinjer videre bakover.IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Riseth

Hei !Takk for opplysninger Inger ! Er nok rett person. Anna Rask var gift med Isak Hansen Reppen. Reppen ligger ved Gutvik i Leka kommune. Er det noen som vet når de giftet seg og hvor de slo seg ned ?Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.