Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bente Nyheim

[#74846] Kristian Olsen Stang f. 1867 og hustru Nille Bredskallen f. 1876 Vestre Toten/Gj

Recommended Posts

Gjest Bente Nyheim

Kristian var min oldefars bror, og jeg lurer på hvor det er blitt av barna deres:Barna hadde følgende navn: Alf Paulus. f 1896 Damaris Claudia 1898 Fanny Konstanse 1902 Kastor Nathan f. 1906 Thoms Fillip 1907 Henry Osvald f. 1915 Fanny har jeg funnet begravet i Barbu, Arendal, men de andre klarer jeg ikke å finne. De siste sporene, så langt, er konfirmasjnsdatoer i ministerialbok for Vardal/Vardal i Oppland.Spesielle navn og det hadde vært morsomt å finne ut om ev. etterkommere. Kristian og kona var i Frelsesarmeen og har vel vært offiserer siden de kunne gifte seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eva Johannessen

Har lagt ut svar til deg på slektshistorielaget.noHenry Osvald ble gift i huset den 29.6.1935 i Hunn sogn med Jenny Gunvor Haugen f.28.5.1918, konf.1932.De fikk tillatelse fra fylkesmannen i Oppland like før vielse.Hennes far er Petter Haugen.Du finner Henry Osvald Stang i dødsfall i Norge på samme side.Eva :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.