Gå til innhold
Arkivverket

[#74847] Ødegaard fra Tr.heim. Slekt som flyttet til Røros


Gjest Wenche Tørres
 Del

Recommended Posts

Gjest Else B. Rustad

Nå skjønner jeg hva du mente! Slik som her f.eks.?LenkeJeg vet bestemt at det er folk i forumet her som kjenner til hva dette betyr, men jeg kan dessverre ikke huske hvem det var :-((Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Tørres

Ja takk. Har ikke gått kurs, treg for å lære, men prøve lell. Helt til jeg bare må ha hjelp. ELLERS TIL DERE ALLE TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Tørres

HeiHyttearbeider Jon Henriksen Ødegaard f.1761, d.1833 på Røros og kone Gunnel Johannesdatter Kock f.1763 d.1845 på Røros skal ha hatt syv barn. Har funnet seks av barna fødd på Røros, men en datter johanna som skulle vært f.1801 kan jeg ikke se. NOEN SOM SER BEDRE. Likeså sønn nr 2. Johannes Johnsen f.1788 reiste til tr.heim, skiftet navn til Johannes Moe og giftet seg 1825 i domkirken med Marit Jonsdatter Bye. Hvor startet de bo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Johanna ble døpt 19/8-1804:Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Røros, Ministerialbok nr. 681A05 (1798-1808), Fødte og døpte 1804, side 174-175. Permanent sidelenke: LenkeLengst til høyre står det at hun var gift med Mikkel Andersen Mølner og døde som enke 24/10-78.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.