Gå til innhold
Arkivverket

[#74858] Nicolai Nilsson (Westby) og Olava Thorstensen - frå Skien til Amerika 1893


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Passasjerlistene for Christiania syner at:Nicolai Nilsson, tømmermann, med kona Olava utvandra frå Skien til Amerika i 1893.Frå Amerika får eg opplyst at:Nicolai Nilsson var fødd i Skien 22.1.1866Olava Thorstensen var fødd i Skien 26.6.1868Dei skal ha gift seg i 1890!I kyrkjebøkene for Skien finn eg fødsli til Olava 26.6.1868 (Lenke)MEN; eg finn korkje fødsli til Nicolai Nilsson (som i Amerika skreiv seg for Nicolai Westby) eller vigsli deira i Skien. Eg står heilt fast!Men kan henda finn eg ein eller annan som er lokalkjend i Skien og som kan bidra med fleire opplysningar om Nicolai og vigsli hans med Olava?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Ein sein, men like hjarteleg takk til Berit for flotte svar på dette problemet som soleis er heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.