Gå til innhold
Arkivverket

[#74864] Apple


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anfinn Bernaas

Det er Dis-Noreg som så langt eg veit har utvikla Augustus-programmet, og dei får i tilfelle svare for seg.Men da eg som Mac-brukar tok i bruk Augustus for nokre år sidan, og seinare oppgraderte til Augustus 2, måtte eg tennerskjerande investere i ein pc fordi programvara berre fanst i pc-versjon. Ja, så store investeringa var det likevel ikkje snakk om. Eg fekk fyrst éin bruka pc, og så ein nyare – også bruka pc – for ein slikk og ingenting. Så når eg skar tenner var det nok helst fordi eg kjente det som eit aldri så lite tilbakesteg å ta ein pc inn i huset.Men summa summarum: Eg har no ein pc som eg berre brukar til kyrkjebokregisterering, og ein Mac som står ved sida, og som eg brukar til alle andre oppgåver. Under registreringsarbiedet fungerer det veldig greitt; på Mac-en har eg oppe kyrkjeboksidene og på pc-en tastar eg det eg ser i inn registreringsprogrammet Augustus. Det er i grunnen ganske praktisk og ha to skjermar til denne verksemda.Vil du ikkje gå utanom Mac-verda kan du jo installere Windows for Mac og deretter Augustus, alt på Mac-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Takk Anfinn, jeg kan jo evt. ta kontakt med DIS-Norge om saken.Å kjøpe og BRUKE en PC for dette ene formålet er nok ikke aktuelt og jeg må si at jeg heller ikke er særlig fristet til å bruke Windows for Mac.Har brukt både PC og Mac, men etter 20 år med sistnevnte vil jeg holde på den platformen ;-)Så får jeg heller fortsette å registrere på min måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Espen Berg

Litta: Augustus2 kjører nok bare på Windows. Selv snekret jeg meg et lite web-program for å registrere kirkebøker siden jeg ikke har Windows selv...Arnfinnn (2) sine forslag vil fungere, men da spørs det om du ønsker å installere Windows.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.