Gå til innhold
Arkivverket

[#74893] Albert Larsen 26081875-? fra Sør- Odal


Gjest Jarle Schau
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Schau

Gift med Mina Larsdatter 06071879-? i Strøm Sør- Odal 08061900. Fikk samme sted barna: Arne 11041898-? Laurits 09021901-? Arne Marius 29061902-?Deretter forsvinner han for meg. Kan ha flyttet til sin bror i Øvre Eiker/ Vestfossen i Buskerud, men har heller ikke funnet noe her.Savner disse barna: Ida Louise 1904, Mary 1906, Marta 1911, Petter Jonas 1912, Einar Albert 1914, Anne- Marie 1917, Ruth Eva 1922, Dagny Sofie 1923 og Ester 1925. Samt når Albert og Mina døde.Noen som kan hjelpe her tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Jeg har registrert de her. Jeg har notert Albert død Vestfossen BuskerudDersom du ønsker å vite mere om hva jeg har så er det på Mina sin side bakover. Vennlig hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg mangler også informasjon om disse barna og når Albert og Mina døde. Har en del opplysninger fra Albert sin anerekke.Min relation til Albert er 'Albert LARSEN och Solfrid VESTABERG är 3:e kusiner 3 generationer tillbaka.' Så jeg setter pris på all informasjon og deler gjerne det jeg har.Hvis Albert døde i Vestfossen, Buskerud så kan kanskje de andre barna være født der. Skal se om jeg får tid til å sjekke kirkebøkene imorgen.Mvh Solfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Schau

Hei!Jeg har de fleste opplysninger om Alberts familie. Det jeg mangler er hans etterkommere.Det jeg har funnet er:Albert Larsen 28081875-? Født i Sør- Odal Konf. 05101890 i Vinger Gift 08061900 i Sør- OdalMina Larsen 06071879-? Født i Sør- Odal Konf. 30091894 i Strøm i Sør- Odal Gift 08061900 i Sør- Odal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei igjen I mine opplysninger finner jeg sønnen Arne død i 1902 Øver Børja Sør Odal. Det ser ut til at de får 3 barn i Sør Odal Arne som dør Laurits 1901 Arne 1902Det ser ut til at de bodde der og Mina kom derfra.Kanskje flyttelister kan vise om de flyttet til Vestfossen?Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Schau

Dette stemmer med mine opplysninger også. Har gjennomgått flyttelister ut av Sør- Odal og inn i Vestfossen/Eker/Haug, men finner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.