Gå til innhold
Arkivverket

[#74909] Anne Olsdatter gardkone på Hauland, Manger Herdla kven var ho?


Gjest Terje Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hagen

Hei.Eg undrar på kvar denne Anne Olsd. var ifrå? Ho vart gifte med ein David Peerson eller Pederson frå Manger eller Herdla på garden søre Hauland.Det ser ut til at David er son av Peder Nilsson Hauland og Gjertrud Daved. 'Ask' [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?show=56&uid=423230&urnread_imagesize=full&hode=nei&ls=1>Lenke Det må vere desse to som var i teneste på garden Ask, Askøy FT-1801 27 og 25 år gamle Lenke David er fødde på Ask 1802 LenkeAnne og David fekk barna Per 1825 då er dei komen til Hauland Lenke Nils 1828 Lenke Mons 1832 Lenke Faddrane er frå Hauland.Når det gjelder Anne og David så finner ikkje noko giftemål på desse to folki.1834 ser det ut som Anne Olsd. verte begraven frå søre Hauland. Då ser me at ho er 46 år gamal, fødde omkring 1788 LenkeEit søk på FT-1801 etter ei Anne Olsd. gjeve meg 3 stk. Anne som er 13 år.1836 gifter David seg oppatt med ei enka, Johanne Marthe Monsdtr. Ådlandsvik Lenke1838 og 1841 får dette paret Ingeborg og Ingeborg, men då heite kona Britha Monsd.? Lenke og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Kirsti, takkar for innspelet i denne saki.Då ser det ut til at han David kom til Fjell, Eide og vart gifte der og at fyrste barnet Oline vart også fødde der. Då Gjertrud andre arnet vart fødd er dei komen til Hauland.FT-1801 For Fjell, Eide er det ei Anne Olsd. 10 år gamal som stemmer nokså bra. Anne på Hauland var 48 då ho vart gravlagt i 1834.Eg ser at David er skreven Solsvigen då han gifta seg, kva no det betyr.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.