Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mariann Stokken

[#74918] Rog, Sandeid/Vikedal: kva tid d.Paul Rasmussen og/el. kona Martha Sakariasdtr

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Paul Rasmussen og Martha Sakariasdtr vart vigde 15.03.1809 i Vikedal.Dei fekk Elisabeth (fekk sikkert fleire barn og, men akkurat det treng eg ikkje) dpt.26.12.1810 i Nedstrand. Er det nokon som har dødsdato på dei?Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Her er hun vel som enke i 1865Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Tusen takk! Søkte etter han, men tenkte ikkje på å søkja etter henne henne :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Fann henne i 1866, men det var så utydeleg at eg må visst sjå om det finnes ei betre utgåve. Ville berre sei det, så ikkje nokon leitar.Då var det han då, det er verre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har Paul Rasmussen i si slektsoversikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har tilgong til Dis-treff?Der er det eit treff på denne Paul Rasmussen, men eg har ikkje tilgong dit...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann Helle

Hei!På Dis-treff, kan alle leita, men ikkje leggja inn spørsmål. Eg kan ikkje å leita etter eit spesielt namn som femnar over alt. Slik eg forstår det må du leita på den aktuelle kommunen.Mvh Ann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Forsmo

Jeg har tre som heter Paul Rasmussen, fra Avaldsneds, fra Sandeid og fra Nærbø.Hvem vil du ha, Mariann?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Hei Birger :-) Det er nok han frå Sandeid(som det står i overskrifta :-)Har du dødsdato på han? det er berre det eg saknar :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

No såg eg at det var eit svar til her :-)Ja, det eg gjorde var å søkja etter Paul Rasmussen, Rogaland.Då kom det fram tre(som Birger skriv), det eg ynskjer er dødsdato evt. dødsår, på Paul Rasmussen fra Sandeid.Takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Johannessen

En Paul Rasmussen Strand dør i 1857, 84 år gammel Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Vikedal, Sandeid, Imsland i Vikedal, Ministerialbok nr. A 6.2 (1851-1867), Døde og begravede 1857, side 310. Permanent sidelenke: LenkeInnslaget på DIS-treff inneholder ingen opplysninger utover hvem som la inn opplysningene første gang (1999).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk skal du ha! Har du verkeleg leita etter datoen for meg? Du er velkomen til å leita etter dei to andre datoane eg ser etter i Vikedal, visst du ikkje veit noko anna å gjera ;-))Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.