Gå til innhold
Arkivverket

[#74919] Tvildal-familien i Hattfjeldal, Rana, Snåsa og USA


Gjest Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Hildrum

Jeg har noe mer på barna til Ole og Alfhild, men siden de kan være i live kan jeg ikke legge det ut her. Da må du sende meg en mail til ahildrum@gmail.comAnne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Eg kan ikkje anna enn å takke og er overvelda over innsatsen som Hanne Line Osberg Eide har gjort ovafor. Dette var verkeleg langt meir enn eg kunne vente. No treng eg litt tid til å systematisere all den nye informasjonen, og så kjem eg tilbake med oppdatert oversikt.Til Anne Hildrum (26): Du får ei melding frå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Hanne Line: Eg har gått gjennom alt det nye faktamaterialet ditt, og det meste fall på plass der det skulle utan vidare tvil. Storveges!Eg har berre desse merknadene: Innlegg 3: Denne Lena Margaret Twildahl kan vere identisk med Lena Tvildal f. Gabrielson gift med (Inge) Mathias Twildahl, men eg har ikkje sikkert grunnlag for å fastslå dette.Innlegg 13: Jau, det kan som du nemner vere dottera til (Inge) Mathias, men likeså vel dotter av ein av dei andre Tvildal-brørne.Innlegg 15: Manglar det eit førenamn framfor Tvildal under avsnitt tre (fødd 11 May 1913)?Innlegg 16: Du gjev opp to born; Gerda 2 år og Petter 10 mnd. Eg har kopi av skjema frå folketeljing utført i januar 1920. Der har ekteparet Bostad borna Gerda L. 1 og 8/12 år og Petra V. 3/12 år. Begge er nemnde som 'daughter'. Petra og Petter er openberrt same individ, men med feil kjøn i ei av kjeldene.Innlegg 18: Manglar det eit førenamn framfor Bostad (fødd 19 Mar 1917)?Innlegg 19: Same som under innlegg 16, med unntak av at her er Petter skriftfest som Petter Elias fødd 26. sep 1919.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Vedr 13 så lurte jeg på om det var Mathias sin pga at det var kun de jeg så bodde i ND. Men bodde noen av de andre i ND, så har du flere kandidater.Vedr 15 og 18 så var det ikke oppgitt fornavn.Vedr 16 og 19 mest sannsynlig feil i folketellingen, men jeg kan se nærmere på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Vedr 16 og 19 så tror jeg det nok skal være Petter. I søknaden om pass så står det tydelig Gerda og Petter. Og denne søknaden har faren selv skrevet under på.Det er nok feil i folketellingen ettersom det der står at det er 2 døtre, og feilskrevet navn på Petter. I tillegg står det Petter i Birth Index.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Takk igjen, Hanne LineEg er samd med deg. Petra må vere feil for Petter. Ei opplysning eg har fått frå anna hald stadfester det same. Elles vil ein jo tru at ei folketeljing er rett, men her tyder det meste på at teljaren har 'høyrt' feil.Når det gjeld kva for stat, Nord-Dakota eller Minnesota, Tvildal-brørne og Bostad budde i til ulike tidspunkt må ein verkeleg i dette tilfellet ha eit 'ope' sinn: Fargo i Nord-Dakota og Moorhead i Minnesota er i røynda eitt bysamfunn. Flytter ein til ein annan bydel, kan det fort skje at ein også flytter til ein annan stat.For oss som ikkje er inne i dette med søk i amerikanske databasar verkar resultatet du var i stand til å framskaffe på kort tid imponerande. Går det an å spørje kva for teneste du har nytta, og om dette er vanskeleg å finne ut av utan lang trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Bruker stort sett betalingstjenesten ancestry.com, men også kilder som ligger fritt tilgjengelig på nett.Jeg synes Ancestry er grei å bruke, men man må bruke fantasien litt når man søker. Det er mye feilskrevet i tellingene/indeksene, så alt er ikke like lett å finne. Man kan få 14 dagers prøvetid, og husk å melde i fra innen 14 dager hvis du ikke vil fortsette. De har også månedsabonnement. Anbefaler ev det i starten.Jeg er klar over tvillingbyene Fargo/Moorhead. :)Regner med at du har oversikt over Andrews barn, ettersom du ikke har spurt etter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Takkar nok ein gong for informativt svar.Når det gjeld borna til Anders/Andrew Mathias har eg namna på dei, ja. Alle er personleg skrive av frå den originale kyrkjeboka til Den Norsk-Lutherske Menighet i Moorhead (no Trinity Lutheran Church). Dei erOscar Johan Tvildal f. 10. mai 1910Albert Elias Tvildal f. 16. sep 1911Esther Julia Tvildal f. 10. juli 1913Arnold Benjamin Tvildal f. 25. feb. 1915 død 15 aug 1995, Milwaukee, WisconsinHelga Elizabeth Tvildal f. 2. nov 1916Som du ser har eg ikkje dødstidspunkt og stad for fleire enn éin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Social Security Death IndexName: Albert Twildahl SSN: 569-10-8086 Last Residence: 91335 Reseda, Los Angeles, California, United States of America Born: 16 Sep 1911 Last Benefit: 91335 Reseda, Los Angeles, California, United States of America Died: Oct 1981 State (Year) SSN issued: California (Before 1951)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

California Death Index, 1940-1997Name: Albert Elias Twildahl Social Security #: 569108086 Sex: MALE Birth Date: 16 Sep 1911 Birthplace: Minnesota Death Date: 3 Oct 1981 Death Place: Los Angeles Mother's Maiden Name: Johnson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

U.S. World War II Army Enlistment Records, 1938-1946Name: Albert E Twildahl Birth Year: 1911 Race: White, citizen (White) Nativity State or Country: Minnesota State of Residence: California County or City: Los AngelesEnlistment Date: 16 Jan 1942 Enlistment State: California Enlistment City: Los Angeles Branch: Air Corps Branch Code: Air Corps Grade: Private Grade Code: Private Term of Enlistment: Enlistment for the duration of the War or other emergency, plus six months, subject to the discretion of the President or otherwise according to law Component: Army of the United States - includes the following: Voluntary enlistments effective December 8, 1941 and thereafter; One year enlistments of National Guardsman whose State enlistment expires while in the Federal Service; Officers appointed in the Army of Source: Selective Service within 3 months of Discharge 11 punchEducation: 3 years of high school Civil Occupation: Stock clerks Marital Status: Single, without dependents Height: 66 Weight: 127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

New York Passenger Lists, 1820-1957Name: Albert E Twildahl Arrival Date: 1 Nov 1945 Ship Name: General Charles H Muir Port of Arrival: New York, New York Line: 20 Microfilm Serial: T715 Microfilm Roll: T715_7022 Page Number: 120Tilbake etter innsats i WW II? Militært fartøy i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

U.S. Public Records IndexName: Albert E Twildahl Address: 19404 Hartland St, Reseda, California 91335-0801 (1993)-Kona?U.S. Public Records IndexName: Oveda A Twildahl Phone Number: 368-4384 Address: 19404 Hartland St, Reseda, California 91335-0801 (1993) [16812 Flander, San Fernando, California 91344-0101 (1984)]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Social Security Death IndexName: Oveda Twildahl SSN: 267-22-3543 Last Residence: 91344 Granada Hills, Los Angeles, California, United States of America Born: 2 Jul 1922 Last Benefit: 91335 Reseda, Los Angeles, California, United States of America Died: 29 Sep 1991 State (Year) SSN issued: Florida (Before 1951)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

California Death Index, 1940-1997Name: Addie Oveda Twildahl [Addie Oveda Johnson] Social Security #: 267223543 Sex: FEMALE Birth Date: 2 Jul 1922 Birthplace: Florida Death Date: 29 Sep 1991 Death Place: Los Angeles Father's Surname: Johnson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

1920 United States Federal CensusName: Esther J Twildahl [Esther J Tovildahl] [Esther J Tuildahl] Home in 1920: Lake Park, Becker, Minnesota Age: 6 years Estimated birth year: abt 1914 Birthplace: Minnesota Relation to Head of House: Inmate Father's Birth Place: United States of America Mother's Birth Place: United States of America Marital Status: Single Race: White Sex: Female-1920 United States Federal CensusName: Albert Twildahl [Albert Tuildahl] [Albert Tovildahl] Home in 1920: Lake Park, Becker, Minnesota Age: 8 years Estimated birth year: abt 1912 Birthplace: Minnesota Relation to Head of House: Inmate Father's Birth Place: United States of America Mother's Birth Place: United States of America Marital Status: Single Race: White Sex: Male-Begge er på Lake Park Orphans Home.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

På samme barnehjem er også-1920 United States Federal CensusName: Arnold Twildahl Home in 1920: Lake Park, Becker, Minnesota Age: 5 years Estimated birth year: abt 1915 Birthplace: Minnesota Relation to Head of House: Inmate Father's Birth Place: United States of America Mother's Birth Place: United States of America Marital Status: Single Race: White Sex: Male-1920 United States Federal CensusName: Elizabeth Twildahl Home in 1920: Lake Park, Becker, Minnesota Age: 3 years 1 month Estimated birth year: abt 1916 Birthplace: Minnesota Relation to Head of House: Inmate Father's Birth Place: United States of America Mother's Birth Place: United States of America Marital Status: Single Race: White Sex: Female

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Også denne karen er på samme barnehjem.1920 United States Federal CensusName: Oscar Twildahl [Oscar Tuildahl] [Oscar Tovildahl] Home in 1920: Lake Park, Becker, Minnesota Age: 9 years Estimated birth year: abt 1911 Birthplace: Minnesota [Wisconsin] Relation to Head of House: Inmate Father's Birth Place: United States of America Mother's Birth Place: United States of America Marital Status: Single Race: White Sex: Male

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

1930 United States Federal CensusName: Arnold Twildahl Home in 1930: Lake View, Becker, Minnesota Age: 15 Estimated birth year: abt 1915 Birthplace: Wisconsin Relation to Head of House: Boarder Race: WhiteHousehold Members: Name Age Edwin N Johnson 38 Emma M Johnson 39 Edwin W Johnson 6 Elisabeth M Johnson 4 6/12 Richard A Johnson 5/12 Arnold Twildahl 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

U.S. Public Records IndexName: Arnold B Twildahl Address: 2050 S 82nd St, West Allis, Wisconsin 53214-1101 (1992) [2052 S 82nd St, Milwaukee, Wisconsin 53219-0101 (1992)]Kona?U.S. Public Records IndexName: Betty L Twildahl Address: 2050 S 82nd St, West Allis, Wisconsin 53214-1101 (1992)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Social Security Death IndexName: Betty L. Twildahl SSN: 387-22-5267 Last Residence: 53219 Milwaukee, Milwaukee, Wisconsin Born: 2 Jan 1927 Died: 18 May 2005 State (Year) SSN issued: Wisconsin (Before 1951)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Betty H TwildahlBirth 2 Nov 1916Death 18 Nov 1997 in Milwaukee, Milwaukee, Wisconsin, United States of AmericaSpouseRaymond H KnutsenBirth 08 May 1906 in MinnesotaDeath 24 Feb 1971 in Los Angeles, CaliforniaChildren3 daughters-California Death Index, 1940-1997Name: Raymond H Knudsen Social Security #: 468106495 Sex: MALE Birth Date: 18 May 1908 Birthplace: Minnesota Death Date: 24 Feb 1971 Death Place: Los Angeles-Wisconsin Death Index, 1959-1997Name: Betty H Knutsen Death Date: 18 Nov 1997 Location: Milwaukee (May be abbreviated) Certificate: 033806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Lena Marguerite GabrielsonBirth abt 1890 in NorwayDeathSpouseMatthias TwildahlBirth abt 1882 in NorwayDeath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Clarence Russell TwildahlBorn:Died:Spouse:Gladys Marie OlsonChildren:Charlene Mae Twildahl FLucille Gladys Twildahl FKathleen Rae Twildahl F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Kathleen Rae TwildahlSpouseKenneth Charles SteyskalChildrenMark Wayne Steyskal MShellie Renae Steyskal FJohn Russell Steyskal MDenita Jo Steyskal F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.