Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jarle Schau

[#74977] Christian Fredrik Sørensen Schau. Satt bort som sinnsyk. Hvor?

Recommended Posts

Gjest Jarle Schau

Er det noen som kan hjelpe meg å finne denne personens dødsdato og sted?Hen er den eneste jeg mangler i arverekken, men som ingen vet noe om. Hadde vært artig å finne ut hvor det ble av ham.Angivelig satt bor som sinnsyk da familien bodde på Klemetsrud i Oslo. Har søkt etter han på Klemetsrud Kirkegård, men intet funnet.Legger inn det første og siste jeg har:Fødsel:Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=477&idx_id=477&uid=ny&idx_side=-108>LenkeSiste barn nr. 41:Permanent sidelenke: LenkeFolketelling 1900:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Veit ikkje om du har sett dette temaet?Her er iallfall mange gode råd, som kanskje kan hjelpa deg og, særleg i den siste lenka er det mange gode tips:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Schau

Da dette er i Oslo, hvor leter jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Finn Sollien

Kontakt Oslo Byarkiv i Maridalsveien 3. Mulig du kan få hjelp der. Mvh. Finn Sollien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.