Gå til innhold
Arkivverket

[#74979] Storm ,Breda


Gjest Knut Øvergaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Øvergaard

En fetter av min tipoldermor Ole Johan Storm f.1806 Kristiansand ble g.m.Hanna Jørgine Mathilde Breda f.cr.1814.Prøver å finne hennes foreldre.Hun skal være født i Brunlanes. mange hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Øvergaard

Hei Carsten Mnge takk,men vansker med å se hva som står foran Breda. Har også studert folketellingen av 1801 uten kommet lengre sin hun var født lenge etter,men lurrer litt på om det er en forbindelse til mor Jacok Breda Bulls mor som er omtrent på samme alder.Storm også en periode prest i Rendalen hvor deres en sønn ble født. Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Dette kan være vielsen til foreldrene til Hanna: Halvor Breda og Ellen Johanne Koch. Du kan lese om han i Ovenstad, han var sønn til Jørgen (3)Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Øvergaard

Ja jeg får vel se få lånt den bok,Familie Storm ifra Kristiansand er etterkommer av Georg Fredrich Storm og Else Marie Malthe Sist nevnte søster av min tiptipolderfar Christopher Malthe Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei Knut og Godt Nytt År!Ta deg en tur ned på SAH du, så kan du i fred og ro lese 'Slægterne Storm og Breda m.fl' ved O. Storm, utgitt i Horten i 1889.De har den der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Øvergaard

Fant i en oversikt over norske prest at det er Halvor Breda og 1781 1844 og Ellen Johnne Kch er de rette personer. Han hadde titel Oberst Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.