Gå til innhold
Arkivverket

[#75002] Sporing av Bil?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg kan nok ikke spore denne her hos oss.Vi har fått materialet fra Biltilsynet i Hordaland oppo til 1977 for R-seriene.SN-serien startet i 1971. Materialet fra denne serien og de følgende seriene, ligger fortsatt hos Biltilsynet i Hordaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk for det, Olav Naustdal! Men mitt problem er at jeg i min alder ikke kan dette med å sende tekstmeldinger.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Det er så lett at jeg er 100 prosent sikker på at du lærer det på et øyeblikk, om du får noen til å vise deg det. Dersom du har mobiltelefon, da. Selv syntes jeg det ble langt lettere å sende smser da jeg slo av den mer enn irriterende T9-ordboka som ligger inne i alle mobiler. Kanskje er det den som har stoppet deg fra å tekste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Jeg ble nå litt interessert i å teste denne sms-tjenesten, så jeg sendte inn en sms med nummeret fra åpningsinnlegget ditt. Svaret var desverre: 'ukjent registreringsnr.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Det er merkelig at nummeret er ukjent! I alle fall så har jeg bilde av nummeret. Kan det tenkes at den er blitt registrtert i Bergen? Jeg kjøpte denne bilen på Mongstad hvor den hadde vært i drift i forbindelse med utbyggingen. Jeg var der for å rive noen brakker som Gulen kommune skulle kjøpe til midlertidig skole. Begrunnelsen for at den ble solgt så billig(1000 kroner) var at der var en feil med girkassen. Jeg hadde den i mange år uten vanskeligheter med bruken av giret.Mvh. Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Dette vet jeg ikke så mye om, men jeg kan tenke meg at bilen er blitt skrotet, slik at skiltet ikke lenger er i bruk. Jeg laget en gang en avisartikkel hvor vi sporet opp alle tidligere av en veteranbil, men den bilen var jo fremdeles på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.