Gå til innhold
Arkivverket

[#75032] Adressebøker Christiania/Oslo 1910/1920-åri - kan nokon gjera oppslag for meg?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

For mogeleg løysing av tema #73824 er det nokon som har høve til å gjera oppslag i adressebøkene for Christiania/Oslo for kring 1915/1916 og so kring 1925/1926 for å sjå etter;Harald HORNITruleg er det TO personar med dette namnet i byen!?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiJeg tar med denne inn på Oslo byarkiv imorgen og sjekker adressebøkene. Hvis de to barna er født i Kristiania så skal det finnes fødselsmeldinger på de.Her står bostedsadresse,så familien kan gjenfinnes i de kommunale folketellingene. Har ikke funnet noe i kirkbøkene,så det er mulig de bodde i Aker eller de ikke tilhørte statskirkenHilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiJoda,de bodde i det som dengang het AkerFra dødsfallprotokoll Aker 1926: Horni Kari snekkers hustru f.1892 Bopel:Kjelsås komm.bygg nr 3 d.sted: Aker sykehusVed FT 1 des 1923 står det at Harald A Horni er f.23/5-1895 i Kristiania Barna er født h.h.v.Ljan og BrynJeg har scannet FT 1923 og 1935 så hvis jeg får en mailadr.kan jeg sende deHilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig og Karin for nye spennande og nyttige innlegg!So har me altso prov for at det verkeleg VAR to personar med namn Harald Horni, ein i Christiania og ein i Aker (Kjelsås).Men kvar finn me so vigsli deira og dei to barnedåpane? Eg er ikkje so godt kjend i Oslo, men Ljan synest høyra til Nordstrand, medan Bryn synest vera i Austre Aker. Men eg finn ikkje borni døypte noko av stadene, og heller ikkje finn eg foreldri vigde!Merkeleg!Elles meiner ettekomarar av GHarald at han hjadde meølølomnamnet ALF, og eg sefr du Solveig har Harald A. Horni! Kanskje fødsli hans finst i Christiania?Er det nokon som har forslag å komma med?Jau, eg vil gjerne sjå sidene frå FT1923 og 1935 - epost-adresse: lars.e.oyane@sdsl.noNok ein gong hjarteleg takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Hei igjen, jeg registrerer at dere har en helt ulik fødselsdato og år for dåp/fødsel til Harald Horni, hvem av dem er korrekt? kanskje vi bør lete etter en Harald(Alf) født i Oslo i 1895? Jeg har heller ikke funnet dåp eller vielse i Oslo for disse og jeg har sett igjennom de fleste av kirkebøkene i 1915 og 1916.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Karin for nye spennande innlegg.Ingen tvil, huslyden som i 1900 budde på Flagstadhagen i Nes i Akershus, MÅ vera den rette Harald Horni! Men, eg ser ikkje noko meir til denne huslyden i Nes heller, ikkje finn eg dåpen til dotteri fødd 1900, ikkje finn eg Harald konfirmert, ikkje finn eg vigsli til foreldri og ikkje finn eg dåpen til Lina! Svært so ''anonym'' denne huslyden synest å vera!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Mulig kandidat til Lina født 1874 nr. 30 uekte med mor Thea Ingebret/EngebretsdatterKildeinformasjon: Akershus fylke, Nes i Nes, Ministerialbok nr. I 9 (1875-1882), Fødte og døpte kvinner 1875, side 104. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5849&idx_id=5849&uid=ny&idx_side=-90>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Karin for nye avklarande innlegg.Eg la òg merke til den Lina som hadde Thea Engebretsdotter til mor, men eg finn ho ikkje konfirmert. Dessutan har me no Lina med farsnamnet Engebretsdotter og fødd 1874 på to ulike stader, ved fødsli til dotteri i 1900 og ved FT1900. Endeleg prov på opphavet hennar får me vel ikkje før vigsli hennar eller eventuelt fødsli til Harald Alf vert funni i Christiania...Hans Johanson finn eg konfirmert i Horni-eiget i Vestre Bærum sokn i Asker i 1887, fødd 9.4.1873.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for nye imponerande innlegg. Med dette er heile opphavsgåten til Harald Alf Horni løyst! No er det berre vigsli hans med Kari Hauge som står att, og dødsfallet hans...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Legger en lenke til Folketellingen i Oslo 1923, jeg fant ikke familien der heller, men du kan jo se om du finner noe, flott at Carsten kom på banen da har du ihvertfall fått løst en god del, lykke til videre! Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Karin for nye fine innlegg. Eg har no samla alt eg treng om denne huslyden, bortsett ifrå vigsli til Harald Alf Horni og Kari Hauge kring 1914...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anita Bjørtuft

Er det lov å komme med et spørsmål her til folketellingen i Oslo for 1910/20 årene?Det gjelder min oldefars søster, Karen Aronsd Ruud,født Lindstrøm, enke etter Olai Hansen Ruud (død i Oslo 3.5.1907)og hennes 3 umyndige barn ( I 1907)bosatt i Nordregaten 11 i 1907. I folketellingen for 1900 bodde de i Sofienberggaten 49.De hadde 4 barn:Axel Ruud f 26.12.1889 på Rikshosp., KristianiaMagnus Ruud f 26.9.1891 på Rikshosp.,KristianiaHalfdan Ruud f 1893 i Kristiania (ikke funnet i kirkebøkene)Olga Konstance Ruud f 30.8.1895 på Rikshosp., Kristiania.Etter 1907 finner jeg dem ikke. Er det noen som har mulighet til å slå opp i Adresselister eller folketellinger i Oslo for meg? Kan noen hjelpe meg videre?Med vennlig hilsen Anita lindstrøm Bjørtuft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.