Gå til innhold
Arkivverket

[#75095] Hvem var Malvin Nilsen?


Gjest Arne B. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Er det noen som kan gjøre ett oppslag i bygdeboken for Austrheim, Austrheim i fortid og notid utgitt i 2000.Den jeg søker etter er Malvin Nilsen nevnt i bind 3 på side 310.LenkeHilsen Arne B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Malvin var født i Bergen 1908. Han døde i 1972. Drosjesjåfør.Gift med Margrethe Olsen f 1906 i Bergen. Døde i 1981. Hun var skredder. 3 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Han bodde i Ortustranden 32 i Fyllingsdalen, Bergen. Han døde 22/12 1972. Foreldre ikke nevnt i boken. Ta kontakt med Statsarkivet i Bergen. De har FT 1912 og der er nok foreldrene oppført med Malvin. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Lurer på om det var ham som ble gift i 1940 med Sigrid Amanda Eilertesen f. Hansen f. 1900 i Trondheim og som er nevnt i Våre falne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Arne B. Kristiansen

Da har jeg fått litt informasjon om Malvin. Han ble født 6/7-1908 i Bergen.Er det noen som kan hjelpe meg med å finne hans foreldre for meg og hvor han ble født og døpt???Han ble gift med Sigrid Amanda f. Hansen i okt. 1940 i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Og der fant jeg ham i klokkerboken for Sandviken kirken og i Fødselsstiftelsen.Permanent sidelenke: Lenke Er det noen som kan hjelpe meg med hvor de bodde... A... Bey...gt. 7???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.