Gå til innhold
Arkivverket

[#75115] HO, Tysnes treng hjelp til forklaring av dato


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg lurar på kva dåpsdato dette er, det står ein dato på venstre sida og noko anna på høgre side, dette gjeld Ole, litt over midten, med foreldre Tosten og Lisbeth:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg er einig med deg Ivar, bort sett frå at du har sett på feil side. Dåpsdatoen er 22. mai og Introduksjon (reknar med at innleiing er det same) den 3. juli (6. søndag etter Trinitas).Eg har sett same måte å føre det på på Voss, men der har dei vore så venlege å sette overskifter på datoane: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 9 (1780-1810), Konfirmerte 1796, Fødte og døpte 1797, side 156. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11769&idx_id=11769&uid=ny&idx_side=-157>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

(6): ja, sjølvsagt. eg var litt for rask med barnet.Presten rekna nok lesemåten som 'opplagd'; både for seg sjølv og etterkomarane (som er det 'publikumet' han skreiv dette for).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.