Gå til innhold
Arkivverket

[#75126] Finn Peder Gullovsen, Stavanger


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Er det noen som kan hjelpe meg å finne familien til Finn Peder Gullovsen? Jeg har fått en forespørsel om han fra etterkommere. Han skal ha drevet butikk i Pedersgaten i Stavanger. Vedkommende som spør leter etter barna til Finn.Jeg takker for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annalisa Thelin Knutsen

Hei. I Pedersgaten 25 finnes en handelsmann Gustav Gunvaldsen. Han har en sønn som heter Peder f. 1882. Hele familien finnes i FT 1900. Peder var kontorist i Handelsbanken i 1905, men så flyttet han hjemmefra. Familien var kvekere. Jeg har ikke mer om Peder, men litt om familien. Jeg tror at det må være denne familien du spør etter. Mvh Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal du ha for det, Annalisa! De som spør etter familien må muligens ha tatt feil når de sier at han heter Gullowsen. Dette etternavnet finner jeg i Aust Agder. Kan du dele med meg det du har om denne familien?Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.