Gå til innhold
Arkivverket

[#75159] Soldat Huje Christensen Skofteland og Aase Thommasdatter, Valle, Vest Agder


Gjest Marit Herland
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Herland

Min 3x oldefar Huje Christensen og Aase Thommasdatter g. 3 jan 1776. Har funnet mulige foreldre til Huje: Christen Hujesen og Ingri Nilsdatter Skofteland. Er det noen som kjenner til denne familien og evt. barn de fikk. Har funnet: NN Hujesdatter dødfødt 1776 Thomes Hujesen f. 1778 Ingeri Hujesdatter f. 1779 Dorthe Hujesdatter f. 1781 Astri Hujesdatter f. 1784 Christy Kirstine Hujesdatter f. 1787 Etter dette dør mor Aase i barselsseng i 1793 og Huje gifter seg igjen med Aase Gundersdatter i 1794. Og de befinner seg på Homme gård i 1801. All informasjon om denne familien er av stor interesse! Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Huje Kristensen Skofteland var 3-menning til min ttt-oldefar. Eg har mange forfedre til han og ektefellene i databasen min Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Huje Kristensen Skofteland var 3-menning til min ttt-oldefar. Eg har mange forfedre til han og ektefellene i databasen min Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Herland

Hei Harald, Jeg har prøvd å finne Christensen på din hjemmeside, men jeg trenger passordet. Kan du sende emailadressen din eller send en mail til meg. marit@liphe.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.