Gå til innhold
Arkivverket

[#75167] Vang/Løten, Hedmark - kan nokon gjera oppslag i bygdebøkene for garden Tønset?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Ringsaker syner at Wilken Monsson Bjørnethun frå Hafsølo i Sogn og Thora Marie Kolostuen frå Ringsaker gifte seg på Hamar 14.11.1917 (Lenke)Her står det at Wilken er gardbrukar på TØNSET, som eg tolkar til å vera Tønset i Vang, alternativt Tønset i Løten.To born var fødde:* Mons, fødd 23.10.1918* Borghild Jenny, fødd 7.5.1920Kvar desse borni er fødde, veit eg ikkje, men etterkomarar meiner dei er fødde anten i Stange eller i Fenstad sokn i Nes på Romerike. Heile huslyden flytte sidan til Christiania, og borni voks opp der!Kan eit oppslag i bygdebøkene for Vang og/eller Løten hjelpa med å gje oss eit svar på nett kvar borni er fødde og kva tidsrom dei budde på Tønset?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Mons Bjørnetun 1918-1998 ligger gravlagt på Grorud Kirkegård i Oslo, muligens gift med Haldis Marie Bjørnetun 1925-1989 som også ligger der, men muligens gravlagt med sin familie.Foto av begge gravstøttene Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Søgaard

Det kan være en tolkefeil hos presten. I Stange er det en gard som heter Tønsaker, men det blir uttalt Tynnsak. Det er mulig barna er født på den garden i Stange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.