Gå til innhold
Arkivverket

[#75176] Erik Frikson Falck, gift Sogndal 1817 - attest frå soknepresten i Vik - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Seinare glasmeister Erik Frikson Falck ''af Wiigs Præstegield'' vart trulova i Sogndal 2.10.1817 med Eli Jensdotter Reppen frå Sogndal (Lenke). Dei busette seg i Amla i Sogndal.Eg kan ikkje finna nokon i FT1801 for Vik som høver til denne karen, so no vonar eg at einkvan med lokal kunnskap kan fortelja meg kvar Erik hadde opphavet sitt ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Var nok litt rask med forrige dåpslenke,her er nok samme Eric som i FT 1801 (2), dpt 16 aug 1789 LenkeEric 1787 (2) eldre/ død bror og Olssen på faren feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Lars!Dette er hva som står i Balestrand 1 ättesoge under gård nr.91 Kvamsöy side 518 : Erik Nilsson Falk kom til Öyna og vart gastgjevar etter Bendik N. Nachschov kring 1770. Eirik var bror til krämer Gjert Falk i Balholmen og vart gift med Anna Kristensdtr. Dei fikk 2 barn, Kari som vart gift med Frik(Erik) Andersson, husmann på Kvamsöy, og Sofie vart gift med Per Hanss. Tue.Frik(Erik) Anderss. Fjärestad som vart gift med Kari Eirikdtr. Falk, var husmann i Öyna den tid verfaren var gastgjevar der. Erik döydde i 1802 og hadde etter seg desse barna, ''Eirik og Kari'' som seinare fekk bygsla kvar si hustyft på Kvamsöy, og ''Kristi'' vart gift med Lars Olss. Feios. Erik og Kari hadde og ei dotter ''Anna'', men ho var död för faren, hadde etter seg ei dotter Sofie som vart gift til Äri i Lärdal, far til Sofie var Elling Jenss. Kvamme.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Iflg Leegenalogy.net er det ført opp 3 sysken i alt: Dato Fornavn Far Mor Fødested Anmerkningerdøpt: 25.3.1781 Anna, Frik, Kari Eiriksdtr., Kvamsøy døpt: 27.1.1787 Eirik, Frik Olson, Kari Eiriksdtr., Kvamsøy døpt: 16.8.1789 Eirik, Frik Andersson, Kari Eiriksdtr. Kvamsøy.Iflg Leegenalogy.net fortsatt: 14.10.1776 giftar ungkar Fredrik Anderson, busett Fjærestad med Karen Eriksdtr Falk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hilde, Svehn og Jon for spennande og nyttige opplysningar. Eg søkte etter ein Frik Falk med son Erik, og då er det jo ikkje so underleg at eg ikkje fann noko!Med dette er problemet heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.