Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mariann Stokken

[#75186] HO, Sund(Møkst) er nokon som kan finna dåpsd. til Marite Olsdtr Hevrøy

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Ho vart iflg.BB for Austevoll f. 1788, det kan sikkert stemma, for i FT1801 er ho 13:[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=16&filnamn=f18011245&gardpostnr=119&personpostnr=2932&merk=2932#ovre>LenkeEg har leita gjennom, men det er vanskeleg for meg, det er så tett skrive, og eg er ikkje så flink å lesa slik skrift, men eg _har_ blitt flinkare :-)):

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Jeg lurer på om det ikke er hun som står midt på venstre side, litt under midten: Permanent sidelenke: LenkeDet står et 2-tall og så Ole Hævreøens dtr. Marte (tror jeg) ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for hjelpa! Den hadde eg ikkje funne, ikkje tale om. Men det er nok rett :-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

men klarar du(eller nokon andre) å finna ut kva dato dette er, øverst på høgre side)?Dersom me ser på noteringa nederst på sida før, så skulle ein tru det skulle vera 2 (2.sundag etter Trin), som var blitt endra til 1. Men dersom me ser på høgre sida, under noteringane som eg ynskjer opplysningar om så vil eg tru det står 1 nederst til venstre og 2 på høgre sida, kva står det øverst då? Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Norodd Hagenson

Dersom du sammenlikner med andre 2-tall, synes det klart at tallet som står nede til venstre, ikke er noe 2-tall, men et 1-tall. Det har ikke vært fortatt noen endring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

OK, er det same sundagen då? det er to forskjellige kyrkjer, Østervold Austevoll) og Møkster, same sundagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Norodd Hagenson

Ja, men to ulike prester:'Dom 1 Trinitatis prædiket Sognepræsten udi Østervolds kirke ...''Hr Mossin prædiket udi Møgster kirke ...'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Åja, tusen takk for hjelpa :-))Det klarte ikkje eg tyda!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.