Gå til innhold
Arkivverket

[#75219] Lofthus (evt Huus) fra Hardanger


Gjest Dagny Madsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Dagny Madsen

Ole ... Lofthus kom fra Lofthus i Hardanger til Sunnfjord en gang på 1800-t. Hans datter giftet seg til en Fauske-gård (Naustdal). Kjenner noen til denne Ole? Spør for mine sønner som stammer herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Hei DagnyHar du mer info? F.eks. navnet på datteren hans og evt. mannen hendes.-når du sier på 1800-tallet - hva tenker du da på ?Vennlig hilsen Litta Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Denne Fauskegården ligg i Førde kommune. Den låg tidlegare i Naustdal sokn i Førde prestegjeld. Eg har BB for Naustdal, men dessverre ikkje for Førde, så eg får ikkje slått opp der.I 1865 er det tre gifte olsdtr. på Fauske. Alle er fødde i Førde prestegjeld. Dei tre er 66, 68 og 45 år. Gitt at denne Ole kom til Førde mellom 1800 og 1865, så må det då vere den siste som er datter til han. Ho heiter då Oline Olsdtr. Eg kan sjå om eg klarer å finne ut noko meir om ho, medan vi venter på meir utfyllande opplysningar. Ut frå at ho 'giftet seg til en Fauske-gård', så reknar eg med at denne Ole budde på ein annan gard når han var i Førde/Naustdal, eller er det ein annan stad i Sunnfjord? Veit du evt. kva gard det er snakk om. Veit du når datteren er fødd.Dessverre blir det meir spørsmål enn svar førebels, men vi skal nok klare å finne ut av dette.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det ser ut som om Oline Olsdtr Fauske er eit blindspor, begge foreldra hennar er det eg kan sjå, fødde i Førde.Ser at det i 1900 er ei Inger Olsdtr som er enke på Fauske.Trur eg ventar på meir info.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Johannes Asbjørnson, fødd på Hus i Ullensvang (Lofthus) i 1751 som son av Asbjørn Brynjulfson på Hus og kona Siri Torgilsdotter frå Hauso, kom i 1790 til Jostedalen som klokkar og skreiv seg dels for HUUS etter han kom dit.Eg meiner å hugsa eg las i bygdeboki for Ullensvang om fleire søsken frå denne huslyden som flytte nordover (men eg har ikkje denne bygdeboki!). Kan Ole i Naustdal/Førde ha vore ein av dei og flytt dit før 1800?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det kan være ein tanke Lars, men eg ser i FT 1801 for Sogn og Fjordane at det er fem Ole Asbjørnsen, alle busatt i Indre Sogn. Kan han ha budd i Sogn før han kom til Sunnfjord?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det kan jo stemme. Det er vel då snakk om Mo eller Mofleten i Førde. Ser at det er ein del barn som blir fødde der med far med førenamn Ole. Veit du noko meir om farsnamnet til denne Ola var, og kor tid han flytta til Mo?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Egil (8); Faren heitte Ivar Arnfinnson (1730 - 1786) og mor heitte Gunhild Olsdtr. Børve. Om Ola står det berre at han ' flytte til Mo i Sunnfjord'. Om dette er rett Ola så står det mykje om foreldre og syskjen.Mvh ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då trur eg at eg har han. Her er giftemålet til Inger Olsen Mofleten og Torsten Nilsen Fauske i 1833 (nr. 10) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Førde, Ministerialbok nr. A 6 (1821-1842), Ekteviede 1833, side 346. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11407&idx_id=11407&uid=ny&idx_side=-295>Lenke Permanent bildelenke: LenkeFauske 1865 LenkeDåpen til Inger 1800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ole Ivars og Johanna sitt giftemål i 1796. brudgom oppgitt til å være fødd i 1770, så det passer jo bra. (skal tru kva yrket hans var, såg artig ut) LenkeKor kom denne Ole frå?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Romstad

Mor til Olav Ivarson, Gunhild Olsdatter (1746-) er datter av Ola Isakson Børve (1714-92), etterkommer av Isak Peterson Måkestad, jf. lenke. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Romstad

Ja, det er riktig. Ola, hadde 5 søsken Arnfinn, Sjur,Dordei,Anna og Ragnhild.Moren Gunhild Olsdatter giftet seg 2.gang med Torbjørn Jonson Solbjørg i Ulvik, og fikk en datter Jorunn med ham.Bestefaren heter Arnfinn Gunnarson (1697-1787)og var fra Ringøy i Kinsarvik g. 1726 med Anna Ivarsdatter Lofthus.Ref. Odda, Ullensvang og Kinsarvik bind 4 II.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagny Madsen

Hei og takk til alle som har bidratt med opplysninger om denne Ole. Navnet hans er Ole Ivarson, f 1770, innflytter fra Lofthus. Han døde på Mofleten 1834. (Førdeboka, s 328-330, bind I). Han må ha kommet til Mofleten før 1798 da han gifter seg med Johanne Abrahamsdtr Mo. Det er dtr Inger Massi, f. 1796 som blir gift med Torstein Johannes Nilsson Fauske. Takk for opplysningen om info i bygdeboka for Odda, Ullensvang og Kinsarvik, bind 4 II. Så langt tilbake hadde jeg ikke trodd det gikk å komme siden familien bare kjente til 'Ole fra Lofthus' - så hjertelig takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.