Gå til innhold
Arkivverket

[#75240] Skiftedesignasjoner i Sunnhordland 17.05.1731, Lars Jacobsen Valen


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Det er en skiftedesignasjon etter Lars Jacobsen 17.05.1731 på Valen i Fjellberg. Kan jeg få opplys hvem som er nevnt der, og evt. vilken relasjon vedkommende hadde til Lars Jacobsen? LenkeMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

17-19 januar 1731.Arvinger er enke Kirsten Fallentinsdatter og 4 umyndige børn: 1. Jacob Larsen , formynder moderbroderen Børre Fallentinsen.2. Maren Kristine Larsdatter,formynder Truls Jensen borger og handelsmand udi Stavanger. 3.Kristina Larsdatter formynder er moderbroder Fallentin Fallentinsen.4. Anna Birgite formynder er moderbroderen Tooven Fallentinsen boende i Ryfylke på gården Gilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nå vet jeg ikke om det kun er Marta Valens aner du er på jakt etter, men om det er mer så skal du ta en kikk på Kvitrud sine slektssider samt i KB for Stavanger.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ingen av disse er egentlig i min slekt. Men jeg har fattet interesse for dem, for jeg ser jo at det er tråder inn blant mine forfedre. Jeg skal ta en kikk på kildene du refererer til. Takk skal du ha Arnfrid. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.