Gå til innhold
Arkivverket

[#75242] Hordaland, Osterøy, Hosanger, Kleiveland gnr. 39/5


Gjest Bente Borgen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Borgen

I 1939 kjøper Mons N. Kleiveland, f. 27.11.1902 og konen det nylig utskilte gnr. 39/16, Indre Akildneset, av Kleiveland for kr. 6 000. Til tross for at jeg vet fødselsdatoen hans, kan jeg ikke finne hans foreldre..... Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Borgen

Det kan absolutt se ut som om det er han, ja. Han gifter seg med Anna Andersdatter, født på Kleiveland 2. juni 1905, så dersom det er mulig å finne ut når de giftet seg, vil man jo også finne ut om dette er riktig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Borgen

Det er nok riktig at Mons sin bror giftet seg i 1921 med Anna Andersdatter. 'Min' Anna er født 1905, ikke født på Kleiveland, men på Ulvatn i Manger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

I Hosanger ættebok band 1 del 1 er familien nr 77 på side 178-179. Mons giftet seg i 1935. Han bodde 1 Amerika 2 Askildnes 3 Tysse 139. Far Nils Eriksen Kleiveland gift 1892. 1871-1930. Mor Anna Johannesdatter Bernes 1872-1922. Mons var nr 5 av 8 søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.