Gå til innhold
Arkivverket

[#75257] ROG. Haa, oppslag bygdebok


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som kan finna ut kven dette paret er 'av'?[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=11&filnamn=f61103&gardpostnr=1072&personpostnr=11370&merk=11370#ovre>LenkeEg lurar på om det er dåpen hans som nr.10 av dei øverste her: LenkeI FT1900 kallar John seg for Næsheim, kva er grunnlaget for det?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg gløymde å ta med at eg har leita opp og ned etter dåpen hennar, men den finn eg ikkje!Men no fann eg vigsla deira!Nederst på sida her: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f01103&gardpostnr=2122#nedre>LenkeDet eg ikkje skjøna (og som nok er grunnen til at eg ikkje fann dåpen hennar) er at det i krk.boka når deira 1.barn vert dpt står at mora heiter Anne Gjertine! nest nederst her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg ser no når eg fann vigsla, at det ikkje er rett Jon eg har funne i 1.innlegget.Håpar nokon kan hjelpa meg med BB oppslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Når de gifter seg i Nærbø 2.11.1865 står han oppført som født på Næsheim, bosatt Stavanger. Hun er oppført som Hanne Charlotte. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6284&idx_id=6284&uid=ny&idx_side=-201>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDøpt 22.1.1839 Hanna Charlotte, datter av Anders Svenson og Grete Guria Svensdtr. Riise:Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeHer er hennes folk i 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Næsheim og Njærheim følger etter hverandre i FT 1865 for Nærbø. Jeg er ikke lokalkjent, men undres om dette kan være Jons foreldre? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Jon Eriks. Nærheim og Berta Jonsdtr. får en sønn Jon 17.10.1832 og en søn Jonas 4.7.1833 ifølge FS. Ser ikke andre J. J. i Nærbø i rette periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for engasjementet Heidi!Det hadde vore fint med ei BB, men ikkje alltid dei er til å stola på heller ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Dette klarte du jo helt fint på egenhånd! Jeg så ikke engang at du hadde funnet Reimekaren i første innlegg, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja,ja, fint og fint ;-) har leita etter den dåpen heile ettermiddagen, og gav opp med å laga eit nytt tema her (og då fann eg det sjølvsagt), sosialt samvær med familien, kva er det for noko? ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Willenburg

det er en Jon Olson født pÅ Torland, Nærbø ca 1787, bosatt Næsheim, Nærbø, død 1 okt 1848, gift 19 mars 1820 med Elisabeth Olsdtr. Torland, Nærbø født ca 1800, død 20 feb 1883 på Ånestad, Varhaug. Burde være skifte efter ham, da datteren Anne Elisabeth var født 24 jan 1838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk Eva :-)Eg har venta på svar heile dagen, var ikkje innpå og såg at eg faktisk hadde fått svar!No tenkte eg å laga eit nytt innlegg, då såg eg det du hadde skrive (det var sikkert feil i hovudløkka, difor viste ikkje namnet ditt) :-))Tusen takk for hjelpa!! Dette stemmer jo med opplysningane eg har funne (utanom namnet på far ved vigselen, men det må vera ein feil frå presten), så dette er nok rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.